Adam w TV

1. Data: 2007-06-04 10:32:30

Temat: Adam w TV
Od: "Jarek.D...." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamie ... :-)
no zloz nam relacje jak to tam bylo ,
noo i przybliz nam jak wyglada pomoc w zakupie samochodu dla ON

pozdrawiam Jarek

2. Data: 2007-06-04 11:58:53

Temat: Re: Adam w TV
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek.D...." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Adamie ... :-)
> no zloz nam relacje jak to tam bylo ,
> noo i przybliz nam jak wyglada pomoc w zakupie samochodu dla ON
>
> pozdrawiam Jarek

kiedy to bylo w tv?

3. Data: 2007-06-04 13:13:49

Od: "Jarek.D...." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

(..)

> kiedy to bylo w tv?

wczoraj rano
tzn.03.06.2007r.

4. Data: 2007-06-04 15:59:10

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-06-2007 o 12:32:30 Jarek.D.... <j...@w...pl> napisał(a):

> Adamie ... :-)
> no zloz nam relacje jak to tam bylo ,
> noo i przybliz nam jak wyglada pomoc w zakupie samochodu dla ON

Narazie to była tylko audycja o tym Oplu. Panowie z Opla nie mają pojęcia
jak sprzedawać ten samochód, więc próbują różnych sztuczek.

Póki co, samochód nie ma jeszcze ceny w Polsce.

Ogólnie jest fajny, ale mi się wydaje, żąe system dźwigu wciągającego
wózek jest mało racjonalnym rozwiązaniem. Nie powiedziano, że likwiduje to
DWA miejsca z tyłu i pół bagażnika. Myślę, że to duża cena jak za
automatyczne wciągnięcie wózka...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Alkohol to wróg. Ucieczka przed wrogiem, to tchórzostwo.

5. Data: 2007-06-05 08:25:59

Od: "Jarek.D...." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>
napisał w wiadomości news:op.ttemowp04zsuzp@adam...

> [...]
> wózek jest mało racjonalnym rozwiązaniem. Nie powiedziano, że likwiduje to
> DWA miejsca z tyłu i pół bagażnika. Myślę, że to duża cena jak za
---
Mam kolege (ON) ktory ma Golfa z takim urzadzeniem
(super sprawa) z tym ze trzeba zrezygnowac z 1miejsca
na tylnym siedzeniu i uszczuplic troche bagaznik
nooo ale Cos _za_Cos :-)

pozdrawiam Jarek

wlaczcie sobie tv4
[Artykuł] Co zostaje z tych dni...
praca w zpchr
Kempingi, pola namiotowe w okolicach jezior - szukam
Narciarstwo wodne dla niepełnosprawnych