Adamowiczowa do PE :-))

11. Data: 2019-05-28 23:12:46

Temat: Re: Adamowiczowa do PE :-))
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 17:52, Jakub A. Krzewicki wrote:

> A wiesz, że całe prawo zachodnie opiera się na prawie morskim?
> Jak nie, to Ilony się spytaj.

//a prawo morskie, dające podwaliny prawu miedzynarodowemu, pochodzi z
kodexu piratów.
https://www.tawernaskipperow.pl/szukaj?s=sylwetki+pi
ratow

12. Data: 2019-05-29 07:32:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> A wiesz, że całe prawo zachodnie opiera się na prawie morskim?
> Jak nie, to Ilony się spytaj.

Moze daj sobie spokoj? Ta pani od lat mieszka w USA, nawet
nie pracuje w swoim zawodzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2019-05-29 13:29:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2019 23:13:26 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> //a prawo morskie, dające podwaliny prawu miedzynarodowemu, pochodzi z
> kodexu piratów.
> https://www.tawernaskipperow.pl/szukaj?s=sylwetki+pi
ratow

https://www.tawernaskipperow.pl/czytelnia/rejs-po-hi
storii/bitwa-u-ujscia-yalu/1660

14. Data: 2019-05-29 22:13:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 13:29, Jakub A. Krzewicki wrote:

ratow

> https://www.tawernaskipperow.pl/czytelnia/rejs-po-hi
storii/bitwa-u-ujscia-yalu/1660

Cwane Bestie!
Wystarczyło dobre 30 lat od chwili, gdy Admirał Matthew Calbraith Perry
pokazał swoje działo.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Matthew_Perry_(oficer)

15. Data: 2019-06-02 21:54:16

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Pozamiatane.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jak z tym parytetem, podobno KE wprowadziła % mniej kobiet
do PE niż PISy.

16. Data: 2019-06-04 00:03:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 21:54, b...@g...com wrote:

> Jak z tym parytetem, podobno KE wprowadziła % mniej kobiet
> do PE niż PISy.

Paru 'se' zmieni i będzie parytet.

No.
Elita naukowa