Adres szpitala

1. Data: 2008-10-23 10:12:02

Temat: Adres szpitala
Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kiedyś bardzo dawno temu pewna pani umieściła adres szpitala chyba w
Warszawie dla wczęśniaków, gdzie można wysyłać ubranka dla niemowlaczków.
Ja ostatnimi czasy robiłam porządki w moich włóczkach i z resztek
naprodukowałam malutkie sweterki, chciałabym je wysłać ale nie wiem gdzie.
A może każdy szpital przyjmuje taką pomoc dla maluszków??
Poszperałam w archiwum ale nic nie znalazłam :( Może ktoś sie orientuje w
tej kwesti, byłabym wdzięczna za pomoc. :)

2. Data: 2008-10-23 19:46:27

Temat: Re: Adres szpitala
Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 12:12, "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> wrote:
> [...]
> Poszperałam w archiwum ale nic nie znalazłam :( Może ktoś sie orientuje w
> tej kwesti, byłabym wdzięczna za pomoc. :)

wysłałam Ci meila

cela

Nowa wersja programu Abakan
Spotkanie w Krakowie sa fotki