Adżika (P) abchazka

1. Data: 2002-08-21 11:41:22

Temat: Re: Adżika (P) abchazka
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak bys nie zmella, to czy bys przepuscila przez machine
> kuchenna? maszynki do melcia wlasciwie nie mam, ale mam takie co
> rozwala wsjo
>
> Przez malakser abo inny blender czy tez mikser. Chodzi wszak o
rozdrobnienie.Czyżbyś sie miala zamiar??????????????? (OT: ale jestem ruda!!!
zupełnie niechcący zresza, miał byc balayage hue hue)Qd

1. Data: 2002-08-21 11:59:52

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-21 12:03:23

Temat: Re: Adżika abchazka OT
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> rozdrobnienie.Czyżbyś sie miala zamiar??????????????? (OT: ale jestem
ruda!!!
> zupełnie niechcący zresza, miał byc balayage hue hue)Qd
Rude jezd pienkne Qd :-))))
Herbatka efemeryczna i odchodzaca z bolem serca od bycia rudzielcem

1. Data: 2002-08-21 12:11:47

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> Herbatka efemeryczna i odchodzaca z bolem serca od bycia rudzielcem

a dla jakiego koloru porzucasz rude?

Asia - tez czerwonowlosa

1. Data: 2002-08-21 12:22:58

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-21 12:28:27

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Herbatka z adresu <b...@d...com.pl> napisał:

[...]
:: Rude jezd pienkne Qd :-))))
Wiecie czamu rude ludzue som zawsze ozarte (pijane)?.......

Coby zapomniec ze som rude hahaha ];)

grzesiek (ciemny blond)

1. Data: 2002-08-21 12:52:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>::: hue)Qd
>:: Rude jezd pienkne Qd :-))))

>Wiecie czamu rude ludzue som zawsze ozarte (pijane)?.......

A Ty w ucho chcesz?????????????? rude ma temperament, ktorego bym
Ci nie radzi(rudzila?) zadrzazniac...
i tak pewnie jestes zazdrosny i tak

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 14:12:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Aug 2002 13:41:22 +0200, k...@p...onet.pl wrote:

>rozdrobnienie.Czy?by? sie miala zamiar??????????????? (OT: ale jestem ruda!!!
>zupe?nie niechc?cy zresza, mia? byc balayage hue hue)Qd

pewnie ze zamiar posiadam. pewnie oszczedna bede z tym piekoncym
dranstwem bom delikatnje konstrukcji, ale TYLE czosnku......

a tam, balejaz, rudosc to je to

Trys, rudy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-22 10:22:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 13:01:59 +0200, "Grzegorz Szutka"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>Pewnie ze zazdrosny - szczegolnie tego stanu blogosci (pijanstwa) ;->
>grzesiek

znaczy co rude to blogie??? :P

trys, dalej rudy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-22 11:01:59

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ci nie radzi(rudzila?) zadrzazniac...
> i tak pewnie jestes zazdrosny i tak

Pewnie ze zazdrosny - szczegolnie tego stanu blogosci (pijanstwa) ;->

gorzka czek
[OT] Sprawa związana z www.kuchnia.3miasto.pl
surowka z kapusty
Prosba: Kielbasa biala w sosie piwnym z cytrynka
Kalszywy adres z przepisami