Aerator-czy warto kupic?

11. Data: 2000-10-10 04:50:22

Temat: Re: Aerator-czy warto kupic?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SOR" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:8rqo38$snl$1@news.tpi.pl...
> z tego co zrozumiałem, to grabie na kolkach to wertykulator,
> czymze jest więc tajemniczy aerator, tylko proszę nie mówcie, ze napowietr
> zaczem.

Tak jak wertykulator nie musi mieć kółek tak i aerator może mieć różną
budowę. Ważne aby doprowadzał powietrze do korzeni roślin. Najprostszym jest
w postaci wideł np. amerykańskich. Najczęściej stosowanym w ogródkach jest
aerator w postaci "desek" na buty z kolcami. Mogą być także duże urządzenia
podczepiane do ciągników. Takie działają na zasadzie walca który na obwodzie
posiada rurki. Te, zagłębiając się w darń, wycinają otwory doprowadzające
powietrze. Ja nie widziałem takiego typu urządzenia do obsługi ręcznej, do
trawników średnich.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

12. Data: 2000-10-11 07:43:11

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W slepach są też wały do wałowania trawników z nakładanymi obręczami
posiadającymi wielkie kolce. Domyślam się iż mają spełniać funkcję areatora.
Niewiem tylko jak z obsługą, pewnie trzeba by kolegów do pomocy...

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> [...]
> powietrze. Ja nie widziałem takiego typu urządzenia do obsługi ręcznej, do

Miękka woda do podlewania
proba
PROPOZYCJA: pl.rec.dom
Odczyn podloza