Agas-do tych którym coś obiecałam wysłać

1. Data: 2005-06-22 17:11:10

Temat: Agas-do tych którym coś obiecałam wysłać
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie,ale mam troszkę problemów i narazie przez jakiś tydzień nie będe
miała czasu wysłać tego o co mnie prosicie.Muszę wyremontować swoje zalane
mieszkanie i sąsiadce też.Do tego wszystkiego moje dziecko naciągneło mięsień
szyjny(czy coś takiego).Chodzi wykręcona i płacze.Proszę o odrobinę
cierpliwości,uporam się ze wszystkim i będe wysyłać.W razie co proszę się
przypomnieć na priv.

Agas-załamana