Agata Kornhauser-Duda

1. Data: 2015-10-09 23:31:42

Temat: Agata Kornhauser-Duda
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wnuczka krakowskiego Żyda

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Agata_Kornhauser-Dud

**********
A podobno Żydzi winni wszystkich nieszczęść Polski, a tu pierwsza dama Polski
żydóweczka jak się patrzy, czy to znaki apokalipsy? ;)

2. Data: 2015-10-10 16:34:28

Temat: Re: Agata Kornhauser-Duda
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Refleks szachisty.

Spierdalaj przyczłapie.

3. Data: 2015-10-10 16:50:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
Refleks szachisty.

Spierdalaj przyczłapie.

Jak to, to żydokomuna już ci nie przeszkadza. No bo pis to postkomunizm,
przedstawiciele poprzedniego reżimu, a tu jeszcze i żydek.? ;)

4. Data: 2015-10-10 16:57:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> Jak to, to żydokomuna już ci nie przeszkadza. No bo pis to postkomunizm,
> przedstawiciele poprzedniego reżimu, a tu jeszcze i żydek.? ;)

A czy nie jest to przypadkiem tak, że przynależność do Narodu Wybranego
dziedziczy się po matce, nie po ojcu?

5. Data: 2015-10-10 17:15:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
A czy nie jest to przypadkiem tak, że przynależność do Narodu Wybranego
dziedziczy się po matce, nie po ojcu?

Nie ważne bo oni ciągle to zmieniają, raz po ojcu raz po matce.
Bawi mnie że wyznają żydowskiego Jezusa i krzyczą żydy won z polski, a teraz ten
pisowski naród antysemicki gdzie żyd ich atakuje spiskujący za każdym drzewem ma
prezydentową żydówkę. ;)

6. Data: 2015-10-10 17:33:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej zabawne jest to że ich nie interesuje kryminalna przeszłość Dudy tylko
pochodzenie żony......

Tymczasem teraz to osoba z obozu niepokornych padła ofiarą grzebania w przeszłości.
Skrajnie prawicowe środowiska antysemickie atakują Agatę Dudę, żonę Andrzeja Dudy.
Zarzucają, że jej ojciec, Julian Kornhauser - znany poeta i wiceprzewodniczący Rady
Języka Polskiego jest Żydem. Dla nich już to jest elementem dyskwalifikującym nie
tylko samą Agatę Dudę, ale i jej męża. Na dodatek wypominają mu napisane wiersza o
pogromie kieleckim.

http://m.natemat.pl/7b0139d7ca23516046dcad109343cdd5
,641,0,0,0.jpg

Ktoś inny przypomina, że Andrzej Duda jako poseł głosował za przyznaniem ocalałym z
Shoah polskich emerytur. Kolejny komentator doszukuje się żydowskich rysów u rodziców
Andrzeja Dudy, którzy pojawili się obok niego na konwencji wyborczej. Dodaje, że
"Dudy twarz także już zdradza niesłowiańskie pochodzenie, to już widać". Obrazu
dopełnia filmik pokazujący, że Andrzej Duda był na spotkaniu z delegacją Knesetu.

To, co zrobiono Agacie Dudzie pokazuje jak obrzydliwym procederem jest grzebanie w
życiorysach. Jak łatwo frustraci mogą na podstawie jednej przesłanki zbudować całą
teorię, która nie wnosi nic, poza oczernieniem obiektu ataków. Nie tak powinno się
prowadzić kampanię wyborczą. Zarówno wymierzoną w Andrzeja Dudę, jak i Bronisława
Komorowskiego czy jakiegokolwiek innego kandydata.

7. Data: 2015-10-11 12:37:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> To, co zrobiono Agacie Dudzie

Przyczłapie jebany, od takich ludzi jak ja masz tą
informację, zajarz w końcu.

Najpierw napisał o tym Bubel, później poszło na fora,
sam to pisałem, później poszło do niusłika,
a z niusłika TY przyczłapie przyniosłeś to tutaj.

Jesteś gościu 10 lat za murzynami, to właśnie dla ciebie
tępa dzido napisałem: refleks szachisty, pojął przygłup?

8. Data: 2015-10-11 14:22:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Jesteś gościu 10 lat za murzynami, to właśnie dla ciebie
tępa dzido napisałem: refleks szachisty, pojął przygłup?

Ja nie czytam psychicznie chorych i ich wyziewów, zajrzałem do wiki.

9. Data: 2015-10-11 15:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 03:37:41 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> Jesteś gościu 10 lat za murzynami, to właśnie dla ciebie
> tępa dzido napisałem: refleks szachisty, pojął przygłup?

OMG :-D

10. Data: 2015-10-11 17:38:46

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> OMG :-D

Wyszło od Bubla, ale ktoś go chyba ostro skopał
bo nie widzę już nowych okładek jego gazety
od kilku miesięcy. Widocznie w czymś przegiął.
A z teściem niusłik podchwycił temat,
a jako że od Komorowskiego lepsze jest żelazko,
wygrał Duda, i dobrze.

Reinkarnacji nie ma !
Biblia i kościół
Doda symbol walki z totalitaryzmem
Seks jest piękny !!! Szok mózgów zrytych porno
Klerykalny trybunał.