Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej. Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.

Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.

następny post »
From: "Ariandail" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.
Date: 24 Oct 2006 04:11:29 -0700

Witam wszystkich
Jednym z moich marzen bylo zawsze napisac prace z psychologii. Studiuje
co prawda pedagogike ale mam ta wielka szanse, by spelnic to male
marzenie. Niektozy pisza prace magisterskie dlatego ,ze musza, inni
dlatego ze tego sie od nich oczekuje ale sa i tacy ktorzy to lubia i ja
do nich naleze.
Moja praca ma tytul :Determinanty agresji w okresie dojzewania.

Jak myslicie. Czy mlodziez jest agresywna? Co prowokuje ja do agresji?
Czy lagodniejsza mlodziez jest w naszych czasach czy powiedzmy 200 lat
temu?

To chyba ciekawy temat wiec piszcie co aktualnie o tym myslicie.
Jesli ktos pisze lub napisal prace podobna do mojej prosze o kontakt w
celu wymiany pogladow.
Moj email: Tabuba(malpa)wp.pl

pozdrawiam
Ariandail