Aicha

1. Data: 2014-08-11 23:32:02

Temat: Aicha
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ty wiesz co oni robią dzieciom, katole?
Przez dwie godziny miałem wytrzeszcz, jak kuzynka opowiedziała iż na lekcji religii
uczą że pacyfka czyli symbol pokoju to :

1. Tzw. krzyż Nerona, pacyfka, symbol walki z chrześcijaństwem.
2. W okultyzmie oznaka upadku chrześcijaństwa, pogański znak czarnej magii, do
którego nawiązywało hitlerowskie SS.
3. W satanizmie znak używany podczas odprawiania czarnych mszy.

2. Data: 2014-08-11 23:57:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Już ci wytrzesz minął, to teraz wyobraź sobie jak tak zmanipulowane dzieci zobaczą
ruchy hipisowskie, protestujące przeciwko wojnie w wietnamie, głoszące pokój i miłość
do innych ludzi, zakończenie przemocy. Jako dzieci i wyznawcy SS Hitlera, krwawych
mszy ofiarnych, paleniem kościołów i wzywaniem do zbrodnii.?
To nie wszystko, bo to jest pouczenie i dla rodziców, jakie symbole noszą dzieci,
czyli widomo co nie katolickie to Hitler i Szatan, ma znikać z plecaków i piórników.
Już u kuzunki większość chodzi na etykę bo zaczeło się od awantury z księdzem o
aborcje i antykoncepcje, ale część jest poddawana takiemu praniu mózgu, że nawet
symbole w sposób fałszywy mają czytać i pluć z pogardy na ludzi.

3. Data: 2014-08-12 00:44:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Język, jest bardzo ważny bo słowa obrazują rzeczywistość, im większy dobór słów tym
obszerniejszy obraz rzeczywistości i gdy inni się głowią nad sytułacją, to osoba z
większym zasobem, widzi sporo wyjść z danego problemu, jest bardziej elastyczna,
obrazuje z kilku stron, różnych perspektyw. Dlatego zawsze podobało mi się iż język
polski jest bogaty i trudny, w stosunku do innych języków, bo to daje większą
kreatywność narodu. Widomo że polacy obecnie swojego języka nie znają i ograniczają
się, najczęściej do wulgaryzmów. Nic nie mam do wulgaryzmów, bo to wyraża też emocje,
obrazuje stan, ale trochę tego za dużo a za mało bogactwa języka polskiego. Tym samym
następuje pewne otępienie umysłowe.
Jednak doznałam ostatnio szoku i się martwię. A chodzi o lekcje religii:

Przez dwie godziny miałem wytrzeszcz oczu, jak kuzynka, licealistka, opowiedziała iż
[...]

Jak zdumienie mineło, to wyobraziłam sobie jak tak zmanipulowane dzieci zobaczą
naprzykład ruchy hipisowskie, protestujące przeciwko wojnie w Wietnamie, głoszące
[...]
 Już u kuzynki większość chodzi na etykę, bo zaczeło się od awantury z księdzem o
aborcje i antykoncepcje, ale część jest poddawana takiemu praniu mózgu, że nawet
symbole w sposób fałszywy mają czytać i pluć z pogardy na ludzi.

Komuna fałszowała języka aby sfałszować rzeczywistość, nazywaliśmy to nowomową, od
lektury Orwella i jego wielkie brata i do tej pory ludzie błędnie interpretują
rzeczywistość przez fałszywość słów, A teraz znowu to samo i mam wrażenie że to
spowoduje iż ludzie już wogóle nie będą w stanie się porozumieć i jak ktoś pacyfką
machnie, to mu jeszcze krzywdę zrobią, bo innych świat mają w głowie, gdyż dla nich
to wrogowie.

4. Data: 2014-08-12 22:55:52

Temat: Re: Aicha
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-11 23:32, glob pisze:

> [...]
którego nawiązywało hitlerowskie SS.
> 3. W satanizmie znak używany podczas odprawiania czarnych mszy.

Na szczęście moje dziecko na religię od szóstej klasy nie chodzi, ale
jej koledzy i koleżanki też były takiemu praniu mózgu poddawani.
http://lekcje-etyki.blogspot.com/2012/10/niebezpiecz
ne-symbole.html

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

5. Data: 2014-08-13 14:14:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha
To teraz pacyfiści to wojujący hitlerowcy i szatany...i w umysłach religiantów
wrogowie i źli. Komuniści tworzyli nowomowę ale żeby aż tak fałszować ja pierdole.

6. Data: 2014-08-13 17:41:36

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2014 o 23:32, glob pisze:
> [...]
którego nawiązywało hitlerowskie SS.
> 3. W satanizmie znak używany podczas odprawiania czarnych mszy.

Rozumiem cię ale nie popieram. Namawiasz do negowania/odrzucenia wiary
katolickiej podczas gdy nie ma niczego co by mogło tę wiarę zastąpić.
Katolicyzm trzyma ludzi we wspólnocie i pozwala się z tą wspólnotą
identyfikować. Zniszczenie katolicyzmu to jest zniszczenie tej więzi i
stworzenie społeczeństwa bezpostaciowego, w którym zaczną się pojawiać
inne, populistyczne i utopijne idee, które będą jeszcze gorsze od
katolickich.

Rozumiem to, że zetknąłeś się z nietolerancją (jak ja) i dlatego nie
lubisz KK. Ja go też nie lubię ale trzymam jego stronę bo alternatywy
nie ma dla ludzi - społeczeństwa w naszym kraju.

7. Data: 2014-08-13 23:11:24

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-13 17:41, rewers pisze:

> Rozumiem cię ale nie popieram. Namawiasz do negowania/odrzucenia wiary
> katolickiej podczas gdy nie ma niczego co by mogło tę wiarę zastąpić.

może zdrowy rozsądek i empatia?

> Katolicyzm trzyma ludzi we wspólnocie i pozwala się z tą wspólnotą
> identyfikować. Zniszczenie katolicyzmu to jest zniszczenie tej więzi i

tak tak, bóg i ojczyzna :) stara śpiewka. z czym dokładnie uważasz, że
katolicy się identyfikują? jakiej więzi? to katolicyzm zniszczył
rodzime na tych ziemiach religie i to bardzo skutecznie.
co to za wspólnota, która potrafi się zjednoczyć tylko po to, by
zabronić oglądania przedstawień lub podpalić tęczę?
w d... mam taką wspólnotę.

> stworzenie społeczeństwa bezpostaciowego, w którym zaczną się pojawiać
> inne, populistyczne i utopijne idee, które będą jeszcze gorsze od
> katolickich.

w czym gorsze? ludzie potrzebują religii tylko dlatego, że myśl, że ich
życie zależy tylko od nich przeraża ich. tak samo jak to, że potem nie
ma "nagrody".

> Rozumiem to, że zetknąłeś się z nietolerancją (jak ja) i dlatego nie
> lubisz KK. Ja go też nie lubię ale trzymam jego stronę bo alternatywy
> nie ma dla ludzi - społeczeństwa w naszym kraju.

wolisz gości w śmiesznych czapkach i pozłacanych sukienkach? co jeszcze
muszą zrobić, żeby społeczeństwo zapragnęło alternatywy?
naprawdę potrzebujesz straszaka w postaci piekła?
może myślenie jest alternatywą?
uważasz, że ewolucja zmierzająca w kierunku barana na kolanach to
właściwa ścieżka rozwoju?

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

8. Data: 2014-08-14 15:41:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers

Świat chrześcijański nieustannie twierdzi, że opowiada się przeciwko komunizmowi.
Jest to tylko pozerstwo, ponieważ w rzeczywistości te systemy są do siebie bardzo
podobne.

http://www.eioba.pl/a/30ak/chrzescijanstwo-i-komuniz
m-podobienstwa

Katolicyzm vs. Bolszewizm

Filozof i sowietolog Innocenty Bocheński twierdził, że partia bolszewicka to imitacja
struktury Kościoła katolickiego. W drugą stronę to też tak działa?
Oczywiście, że tak. To tylko w pierwszym odczuciu wydaje się absurdalne. Ale gdy się
przyjrzeć bliżej strukturze, sposobowi funkcjonowania, emocjom, do których się
odwołują zarówno katolicyzm, jak i bolszewizm, okaże się, że takie porównanie nie
jest żadnym nadużyciem semantycznym. To jest po prostu fakt społeczny. Pisał o tym
nie tylko Bocheński. Pararele między bolszewizmem a katolicyzmem analizował również
słynny francuski filozof i socjolog, Raymond Aron.

https://pl-pl.facebook.com/notes/nowy-ateizm/katolic
yzm-vs-bolszewizm/503772016366996

Ciekawe że twój kler znowu wykazał kolejne podobieństwo z utopijnym komunizmem_
nowomowę.

Poziom wrażliwości
Niedojrzałość
I w ryja katola