Akcesoria barowe

1. Data: 2000-01-04 11:55:23

Temat: Akcesoria barowe
Od: g...@m...knm.org.pl (Guest) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktos zna namiary na jakis sklep/firme w ktorej mozna kupic akcesoria
barowe (shaker bostonski, sitko barowe, szklanica barmanska, lyzka barowa,
izotermiczny pojemnik na lod, miarke) ?

I jeszcze jedna sprawa, skad wziac Angosture... w wiekszosc miejsc jak
o nia pytam patrza na mnie jak na wariata?

Marcin

1. Data: 2000-01-04 12:08:58

Temat: Re: Akcesoria barowe
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guest napisał(a):

> [...]
>
> I jeszcze jedna sprawa, skad wziac Angosture... w wiekszosc miejsc jak
> o nia pytam patrza na mnie jak na wariata?

To ja doczepię się do prośby Marcina z pytaniem bardziej banalnym i chyba
łatwiej bądzie Wam udzielić na nie odpowiedzi - gdzie można kupić takie
typowe wisienki koktajlowe, ocyzwi.cie BEZ PESTEK? Bo mam wrażenie, że te
kandyzowane, jakie bywają w hipermarketach (np. Geant), to jednak nie to samo
- za słodkie, za mamlate...

Joanna

1. Data: 2000-01-04 12:11:22

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kandyzowane, jakie bywają w hipermarketach (np. Geant), to jednak nie to

Ja osobiście widziałem takie - w różnych kolrach w sklepie Mini mal w
Toruniu - w słoikach - niestety nie wiem jak zawartość pestek :(((

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-04 13:33:34

Od: "Agnieszka" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guest napisał(a) w wiadomości: <2...@m...knm.org.pl>...
> [...]
>barowe (shaker bostonski, sitko barowe, szklanica barmanska, lyzka barowa,

Troche (niewiele, nie wiem jakiej jakosci) takich rzeczy widzialam w W-wie w
sklepach Duka (Reduta, Klif).

Przy okazji mam pytanie. W ww sklepach widzialam atrakcyjne naczynia
ceramiczne z charakterystycznymi przykrywkami wygladajacymi jak rozne ciasta
(truskawkowe, jagodowe, itp.). Wygladaja kuszaco, ale do czego mozna ich
uzyc? Sa okragle i dosyc plaskie - do ciast? Ale w takim razie przykrywka
chyba sie do niczego nie przyda....

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2000-01-04 14:48:21

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja osobiście widziałem takie - w różnych kolrach w sklepie Mini mal w
> Toruniu - w słoikach - niestety nie wiem jak zawartość pestek :(((

One pestki chyba maja, poza tym maja ogonek i mozna je kupic w wiekszosci
supermarketow. Te kandyzowane to rzeczywiscie calkiem co innego.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-04 19:33:33

Od: g...@i...pl (Iza i Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Nie za bardzo wiem skad jestes ale ja ostatnio robilam tego typu zakupy w
Katowicach w sklepie na ul. Chopina oraz na ul. Mlynskiej.
Z tego co wymieniles bylo chyba wszystko, chociaz wczesniej kupilam
szklanice barmanska w Carrefourze.

> [...]

> I jeszcze jedna sprawa, skad wziac Angosture... w wiekszosc miejsc jak
> o nia pytam patrza na mnie jak na wariata?

A sprobuj zapytac o Grenadine lub Galiano. Reakcja identyczna. Niestety.

Owocnych poszukiwan
Izabela Wójcik

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 2000-01-04 20:08:51

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sprobuj zapytac o Grenadine lub Galiano. Reakcja identyczna. Niestety.

A nieprawda. Grenadine ma w swojej ofercie Bols. Wystarczy wiec poprosic o
zamowienie w dowolnym sklepie, w ktorym sa likiery Bolsa.
Widzialem tez nie tak "markowe" jak Bols za pol ceny w supermarketach.
Galliano kupowalem w hurtowni prowadzonej przez EXBUD (siec ogolnopolska) -
wystarczy znalezc, zapytac jakie sklepy zaopatruja i zamowic w sklepie.
Butelka 0.7 kosztuje ok. 80 zl.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-04 23:06:46

Od: k...@m...knm.org.pl (Krzysztof G. Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jan 2000, Przemyslaw Koziarski wrote:
> A nieprawda. Grenadine ma w swojej ofercie Bols. Wystarczy wiec poprosic o
> zamowienie w dowolnym sklepie, w ktorym sa likiery Bolsa.
A skoro juz jestesmy przy likierach. Ciekaw jestem Waszej opinii na temat
tych samych likierow robionych przez poszczegolne firmy, glownie te najbar-
dziej znane tj. Bols, Marie Brizard i De Kuyper.

Dotychczas mialem u siebie w barku Blue Curacao Bolsa, jednakze
niedawno kupilem ten sam likier robiony przez Marie Brizard i
musze stwierdzic, ze ten drugi ma mocna ciemnoniebieska barwe
i jest gestszy, a Curacao Bolsa sprawia wrazenie jakby ktos je
rozcienczyl woda... jasnoniebieskie, rzadka konsystencja. Likier
Marie Brizard jest ciut mocniejszy, bardziej gorzki w smaku z
wyrazna gorzka nut, a Bols lagodniejszy, slodszy i taki troche
sztuczny. Kiedys (ale to juz dosc dawno temu) pilem Blue
Curacao robione przez firme De Kuyper i o ile dobrze pamietam,
to konsystencja, kolorem odpowiadalo Marie Brizard, ale w smaku
bylo jeszcze bardziej aromatyczne.

Czy ktos jeszcze mial okazje przeprowadzac podobne testy...
jak wrazenia ?

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."

1. Data: 2000-01-05 15:30:29

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos jeszcze mial okazje przeprowadzac podobne testy...
> jak wrazenia ?
>
> Kris

Kazdy likier ma swoja "dusze" i troche sie rozni od konkurencji. Skladniki
sa podobne (w przypadku Curacao - glownie skorki gorzkich pomaranczy) , ale
efekt koncowy bywa rozny. Uwazam, ze wszystkie trzy podane przez Ciebie
firmy to czolowka swiatowa - wszystkie robia doskonale likiery.
Dla przykladu porownaj Kahlue i Creme de Cacao Bolsa - roznia sie znacznie ,
ale nie mozna powiedziec, ze ktorys jest lepszy. Je uzywam likierow glownie
do ciast i deserow, bez nich nie wyobrazam sobie porzadnego tortu. Zreszta,
kto mnie zna, zawsze zartuje, ze malo ktora potrawa w moim wykonaniu nie ma
alkoholu. I to jest prawda.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-05 16:13:24

Od: g...@i...pl (Iza i Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, zwracam honor. Pytalam i wszyscy usmiechali sie znaczaco. Teraz
ich zastrzele, kiedy bede tak dobrze przygotowana.
Dziekuje za podpowiedz.
Izabela Wójcik

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl