Akcja...

1. Data: 2001-09-06 21:49:01

Temat: Re: Akcja...
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jednak nie. Powaznie jak pierwszy raz uslyszalem chaslo Moje dziecko jest
> homoseksualistą to terz mi sie wydalo to smieszne.

A co w tym smiesznego?
A tak poza tym podciagnij sie troche z ortografi,zamiast zajmowac sie
zwalczaniem homoseksualistow.
Magda.

1. Data: 2001-09-06 21:53:45

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No bo wiadomo ze bardzo, tylko niewiadomo czy beda sie rznac na ulicy.

Tak samo moga"rznac sie na ulicy"heteroseksualisci gorszac tym dzieci.

>A pozatym jak mawial gosc z filozofi z homoseksualizmem jest tak samo z jak
>czarownicami. Nie o to chodzi by ich palic, tylko by dowiesc ze tak
naprawde
>homoseksualistow niema. Wmawianie komus ze jest homoseksualistom uznaje za
>tak samo chore jak wmawianie ze jest krasnoludkie, lub czarownica.

Mysle ze nikt nikomu nie wmawia orientacji saksualnej.Kazdy sam ma
swiadomosc czy pociaga go ktos innej czy tej samej plci.
Magda.

1. Data: 2001-09-06 22:35:32

Temat: Odp: Akcja...
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale mnie wkur...

Co ma Zdzisek do wiatraka?

Wiesz czemu mnie homo wkurwia?
Bo się wydurnia, bo idiotę zawsze udaje
Chce jak Żydzi w Jerozolimie postawić
Nie! nie wystarcza akceptacja.
Warto wszysttkich zarazić!
Nie mówię o Hifie, bo to ściema
dzięki niemu homo przybywa ;-((
Mówię o idei kopulacji której niema
Hetero sobie nie radzą
I paranoji obserwowalnej
w głupocie i idiotyźmie
O co tu walczyć!

O dominację?
Jak chceta! Tom wkurwion głupotą!
Tego chcieliśta?

Czy ten schiz? musi tu się leczyć?
To pedryl? dobić skurwysyna
i spierdzielać na grupę
pl.ech.ci.w.dupe

I nie pierdzielić głupot!
bo was chorobą nazwę
nie tylko dewiną.
geny? pierdoły
większość to dewianci
pokrywka to szaleństwo głupoty

Kurde! Jeśli mnie to wreszcie wkurwiło
to zaczynam myśleć, żem opóźniony w rozwoju.

Chyba lincz polubię, wnosie podłubię
i do społeczeństwa przystane
by bić bydło głupie.

Dlaczego Homoseksualista w grupie i społeczeństwie żyć nie potrafi?
Bo kurna hory czy sfrustrowany?
Ile niańczyć bydlaków?

Kurwa nie wystarczy?!
Mogę tak do Maków do pieprzonych żniw!
Niech mnie ktoś powstrzyma
bo głupota ludzka mnie nadyma
i nijak nie żdzioerże
i wkurwiać się będę
Idiotów dość!
jeszcze ....

1. Data: 2001-09-07 02:24:19

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisał(a):

> Tak samo moga"rznac sie na ulicy"heteroseksualisci gorszac tym dzieci.

Oczywiscie bo niema akcji moje dziecko jest heteroseksualista...

> naprawde
>
> Mysle ze nikt nikomu nie wmawia orientacji saksualnej.Kazdy sam ma
> swiadomosc czy pociaga go ktos innej czy tej samej plci.

No i dlatego trzeba zaprzestac takich akcji...

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-07 02:25:21

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisał(a):

> A co w tym smiesznego?

Poczucia chumoru nieda sie wytlumaczyc. Masz dziecko?

> A tak poza tym podciagnij sie troche z ortografi,zamiast zajmowac sie
> zwalczaniem homoseksualistow.

Zwalczam ortografie.... przy okazji.

1. Data: 2001-09-07 02:26:50

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol napisał(a):

> Użytkownik "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości new
> s:3...@f...onet.pl...
>
> Ja nie rozumiem. To czego dotyczy ta akcja? Radzisz ją popierać czy bojkotow
> ać?

Bojkotowac!!!

> Czy zawsze jak czegoś nie wiesz, to każesz to bojkotować?

A czy ty zawsze jak cos przeczytasz to nierozumiesz co przeczytalas?

1. Data: 2001-09-07 15:56:06

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak nie. Powaznie jak pierwszy raz uslyszalem chaslo „Moje dziecko jest
> homoseksualistą” to terz mi sie wydalo to smieszne. A jednak jakas
> organizacja gejow i lezbijek cos takiego organizuje. Jakies info jest na
> http://humanrights.neti.pl.
> Pozdrawiam

Zle mnie zrozumiales :))
Ja nie sugerowalem, ze ta akcja jest podpucha, tylko wypowiedz tego
czlowieka, ktora miala nas zbulwersowac i rozpetac burze ;)))

DruG

1. Data: 2001-09-07 15:57:11

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A co w tym smiesznego?
> A tak poza tym podciagnij sie troche z ortografi,zamiast zajmowac sie
> zwalczaniem homoseksualistow.

Heheh... spokojnie :))) Nie tak agresywnie, bo podejzewam, ze chlopak
zle sformuowal swoje mysli ;)))

P.S. Jesli zrobilem jakies bledy ortograficzne, to nie krzycz na mnie ;)))

DruG

1. Data: 2001-09-07 15:58:48

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zle mnie zrozumiales :))
> Ja nie sugerowalem, ze ta akcja jest podpucha, tylko wypowiedz tego
> czlowieka, ktora miala nas zbulwersowac i rozpetac burze ;)))

Boszzz... nie zwrocilem uwagi na to, ze to Ty rozpetales te "burze" ;DDD
COFAM WSZYSTKO CO POWIEDZIALEM !!! ;DDD

--
DruG

1. Data: 2001-09-07 16:02:01

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homoseksualistow niema. Wmawianie komus ze jest homoseksualistom uznaje za
> tak samo chore jak wmawianie ze jest krasnoludkie, lub czarownica.

Jezu... nie chodzi o to, zeby komus wmawiac, ze jego dziecko jest gejem,
czy lesbijka, ale o to, zeby uswiadomic rodzicow - "ze nie powinni siebie
obwiniac, zeby nie obwiniali dziecka", itp.

DruG

zyciowy wierszyk:)
sex dla życia, czy życie dla sexu?
sex dla życia, czy życie dla sexu?
Prosba. Czy ktos potrafi dokonac badan porownawczych postow do usenetu, pisanych z roznych adresow ?
asertywnosc...?