Akcja sadzenia jabłoni

1. Data: 2019-11-03 22:51:51

Temat: Akcja sadzenia jabłoni
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.wykop.pl/link/5172857/sadzmy-stare-odmia
ny-jabloni/

Brzmi sensownie. Sam myślałem o jakiś starych odmianach jabłoni
ale jakoś nie było skąd wziąć. Może trzeba by się przyłączyć :>

L.

2. Data: 2019-11-03 23:08:04

Temat: Re: Akcja sadzenia jabłoni
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty napisał:

> https://www.wykop.pl/link/5172857/sadzmy-stare-odmia
ny-jabloni/

> Brzmi sensownie. Sam myślałem o jakiś starych odmianach jabłoni
> ale jakoś nie było skąd wziąć. Może trzeba by się przyłączyć :>

Jakie tam sadzenie, w linku jest WYKOP.

--
Jarek

3. Data: 2019-11-03 23:29:13

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 listopada 2019 23:08:05 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Jakie tam sadzenie, w linku jest WYKOP.

No żeby coś sadzić wpierw trza wykopać. Dołek. A potem sadzić.
Chyba tak mi się wydaje że taka kolejność jest pożądana.

l.

4. Data: 2019-11-06 22:57:39

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2019 o 22:51, Lisciasty pisze:
> [...]
>
> Brzmi sensownie. Sam myślałem o jakiś starych odmianach jabłoni
> ale jakoś nie było skąd wziąć. Może trzeba by się przyłączyć :>

A u mnie rosną: antonówka (40 l), papierówka (30 l) i szara reneta
(starsza ode mnie).
Ładnych parę lat temu na fali wymiany starego na nowe chciałem wyciąć te
stare jabłonie i posadzić tam lobo, jonagold i temu podobne.
Babcia podniosła larum, że szkoda, no i zostały.
Chwała babci.
Jacek

BORÓWK odmiany
kosiarka ręczna