Alergia na...nikiel??

1. Data: 2002-07-18 06:53:11

Temat: Alergia na...nikiel??
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat mam pewien problem. Jestem alergikiem ale nie mam uczulenia na
pyłki czy produkty spożywcze ale prawdopodobnie(nie zostało to stwierdzone)
na nikiel. Mogę nosić tylko złotą i srebrną biżuterie. Musiałam sobie kupić
srebrny zegarek bo nie byłam w stanie nosić nic innego jak plastik. No i się
okazało że on też mnie uczula(widocznie miał jakąś domieszkę). Doszło do
tego że mam uczulenie nawet na klamrę paska od spodni. Kiedy byłam z tym u
lekarki powiedziała mi że to prawdopodobnie nikiel i że mam unikać z nim
wszelkich kontaktów. Nawet mnie na testy nie wysłała. Jak to jest naprawdę z
tym moim uczuleniem?? Nie ma na lekarstw??

2. Data: 2002-07-18 07:28:25

Temat: Re: Alergia na...nikiel??
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 08:53:11 +0200, Katarzyna Maj <A...@i...pl>
wrote: > Od kilku lat mam pewien problem. Jestem alergikiem ale nie mam
> [...]
> wszelkich kontaktów. Nawet mnie na testy nie wysłała. Jak to jest naprawdę z
> tym moim uczuleniem?? Nie ma na lekarstw??
No nilku można unikać gorzej np. z kurzem

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-07-18 09:33:22

Od: "Wandalka" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> [...]
> wszelkich kontaktów. Nawet mnie na testy nie wysłała. Jak to jest naprawdę
> tym moim uczuleniem?? Nie ma na lekarstw??

Niestety u mnie jest to samo. Złoto tylko wysokiej próby, srebra raczej nie
nosze, pasek jeszcze mogę.....
ale też nikt się tym u mnie nie zainteresował. Niestety chyba nam tylko
pozostaje starać się unikać zagrożenia

Gusia

4. Data: 2002-07-18 10:40:33

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> No nilku można unikać gorzej np. z kurzem

tak łatwo to nie jest, chyba, że zaczniesz płacić wyłącznie kartą
kredytową. W monetach jest nikiel.

Waldek

co sadzicie o tym pomysle...
komary