Alergia wziewna o 1.5 rocznego dziecka?

1. Data: 2000-05-23 10:06:38

Temat: Alergia wziewna o 1.5 rocznego dziecka?
Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewamy, że nasz syn ma alergię na pyłki. Czy można u tak małego
dziecka zrobić jakieś testy, najlepiej z badania krwi?
--
Buy a Pentium so you can reboot faster.
Robert Pyzel r...@b...gnet.pl z konta w pracy

2. Data: 2000-05-23 12:04:55

Temat: Re: Alergia wziewna o 1.5 rocznego dziecka?
Od: "DOMINIKA" <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Pyzel <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:q...@4...com..
.
> Podejrzewamy, że nasz syn ma alergię na pyłki. Czy można u tak małego
> dziecka zrobić jakieś testy, najlepiej z badania krwi?

Alergię można wykryć dzięki metodzie BICOM ( fale elektromagnetyczne ). W
przeciągu krótkiego czasu ( zdaje się, że ok. 15 min. ) mozna zrobić testy
na prawie 90 alergenów ! Leczyć można tą samą metodą, ale jest dosyć droga,
a poza tym nie dają gwarancji że się uda ( w każdym razie na pewno nie
zaszkodzi !!! ). Przyznam się, że sama tego nie praktykowałam, ale dużo o
tym czytałam jak mój dzidziuś dostał alergii - okazało się niestety, że jest
na to za mały ( takie testy przeprowadza się od 6. miesiąca ).
Nie wiem skąd jesteście, ale w Warszawie jest parę punktów, w których te
testy można przeprowadzić ( na pewno na Nowym Świecie i przy ul.
Warchałowskiego 3 ).
Życzę powodzenia.

Pozdrawiamy
Dominika i Kosma (2,5 m. )

3. Data: 2000-05-23 12:39:48

Od: Maria Zurawska <m...@a...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel napisa?(a):

> Podejrzewamy, ?e nasz syn ma alergi? na py?ki. Czy mo?na u tak ma?ego
> dziecka zrobiae jakie? testy, najlepiej z badania krwi?
> --
> Buy a Pentium so you can reboot faster.
> Robert Pyzel r...@b...gnet.pl z konta w pracy

Zobacz temat: Biorezonans.

My z nasza Agusia bylismy na testach metoda Biorezonansu. Wykryli tam
alergie na mnostwo rzeczy.
W sobote bylismy na badaniu z krwi (pobieraja tylko z paluszka i obylo
sie bez lez) ale tylko podstawowe pokarmowe. Zobaczymy czy sie pokryja.
Dzis idziemy do pani alergolog wiec za jakis czas bede mogla powiedziec
cos wiecej.
Duzo rozmawialam z rodzicami uczulonych dzieci i podsumowalam sobie:
- testow skornych takim malym dzieciom sie nie robi - dopiero od 3 lat
- odczula sie dzieci dopiero po skonczeniu 7 lat
- male dziecko jest na lasce wlasciwie rodzicow, ktorzy musza obserwowac
co dziecku szkodzi a co nie i sami musza decydowac czy stosowac leki i
masci przepisywane przez lekarzy
- jeden alergolog przepisal malej masc sterydowa a ja jej smaruje krostki
wazelina i jest juz o wiele lepiej, moze dlatego, ze spadl deszcz i mniej
pylkow jest w powietrzu

Zycze duzo sil

Misia & Agusia 13 mies.

4. Data: 2000-05-23 14:51:54

Od: Michal Sobkowski <m...@p...uni-ulm.de> szukaj wiadomości tego autora

DOMINIKA wrote:

> Alergię można wykryć dzięki metodzie BICOM ( fale elektromagnetyczne ). [...]
Zobacz <news:392A78BB.3173D16F@priv4.onet.pl>. To znakomite podsumowanie
tej metody.
Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

5. Data: 2000-05-24 07:30:32

Temat: Odp: Alergia wziewna o 1.5 rocznego dziecka?
Od: "Mr Bob" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mamy z naszą Karoliną (18m) podobny problem. Wszelkie objawy wskazują na
alergię pyłkową (oraz co gorsza na kurz). Za radą lekarza ogólnego
zrobiliśmy jej badania z krwi (zestaw alergenów wziewnych - 70 PLN,
pokarmowych - 40 PLN - laboratorium Anchem w Katowicach), które kompletnie
wykazały brak jakiejkolwiek alergii (przy okazji wyszło że nie ma skazy
białkowej którą lekarz stwierdził ponad rok temu i skończył się szlaban na
produkty mleczne). Później na wszelki wypadek poszliśmy do alergologa, który
stwierdził że optymistyczne wyniki badań niekoniecznie muszą być prawdziwe.
Dlaczego? Są to testy na obecność przeciwciał, a układ odpornościowy
produkujący je jest w tym wieku jeszcze nie jest w pełni ukształtowany, tak
więc do końca nie można im zaufać. Pozostaje więc profilaktyczne podawanie
leków (mała dostaje zyrtec w kroplach - 1x10 kr. i kropelki do nosa Cromosol
trz razy dziennie) i obserwacja.

pozdrawiam
Robert & Karolina 18m

6. Data: 2000-05-24 20:52:36

Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Zurawska <m...@a...pdi.net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...pdi.net...
[ciach]
> Duzo rozmawialam z rodzicami uczulonych dzieci i podsumowalam sobie:
> - testow skornych takim malym dzieciom sie nie robi - dopiero od 3 lat

Od lat czterech

> - odczula sie dzieci dopiero po skonczeniu 7 lat

Moja Dominika( 4,5lat)dostala szczepionkeodczulajaca Polyvaccinum mite.
Bierze sie ja przez dwa lata, dwa razy w roku.

> - male dziecko jest na lasce wlasciwie rodzicow, ktorzy musza obserwowac
> co dziecku szkodzi a co nie i sami musza decydowac czy stosowac leki i
> masci przepisywane przez lekarzy

To prawda.Ponoc najlepiej zalozyc sobie zeszyt i notowac wszelkie choroby,
katarki, uczulenia itd.
Goska
Paulina 6lat, Dominika 4,5lat

7. Data: 2000-05-24 22:05:38

Od: Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 May 2000 14:39:48 +0200, Maria Zurawska
<m...@a...pdi.net> wrote:

>- jeden alergolog przepisal malej masc sterydowa a ja jej smaruje krostki
>wazelina i jest juz o wiele lepiej, moze dlatego, ze spadl deszcz i mniej
>pylkow jest w powietrzu
My obyliśmy się bez sterydów (choć też na cięzke czasy mieliśmy tubkę
maści). Świetne kremy (bez recepty) to E45 (można go stosować zamiast
oliwki gdy dziecko ma suchą skórę ), Xerial 3 i Optiderm (te są na
bazie mocznika, doskonałe na paskudne stany zapalne, Optiderm chyba
skuteczniejszy w ich usuwaniu)
>Zycze duzo sil
Dzięki

--

TSH
Re:
Proteus mirabilis
Jak zatrzymac postepującą skleroze u osoby 65 letniej
ciąża