Alergie? - prosze o pomoc

1. Data: 2006-03-27 21:59:08

Temat: Alergie? - prosze o pomoc
Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich borykam sie z tym od roku,narazie lekarze nie wiedzieli co
mi dolega.Tzn : zapalenie spojowek (i zaczerwienienie
bialek),swiatlowstret,,zaczerwienienia
sluzowki w gardle,problemy z plytkoscia oddechu - to sie pogarsza,problemy z
oddychaniem przez nos,zawroty glowy,cienie pod oczami
Od niedawna wiem ze to moze byc spowodowane alergiami,czy mam szanse wrocic
do normalnego zycia.Pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2006-03-28 06:35:02

Temat: Re: Alergie? - prosze o pomoc
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jowisz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wrocic
> do normalnego zycia.Pozdrawiam wszystkich

Jeżeli nie zmienisz generalnie diety, stan bedzie się pogarszał. Masz typowe
dolegliwości alergiczne.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-03-28 17:12:31

Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie zmienisz generalnie diety, stan bedzie się pogarszał. Masz
typowe
> dolegliwości alergiczne.
> Pozdrawiam Jurek M.

Dziekuje.A czy moglbys powiedziec jak taka alergie sie leczy? i ew dobrego
lekarza czy ktos moze polecic.pozdrawiam wszystkich

4. Data: 2006-03-28 21:06:11

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest wieloletni proces odczulania, na ogol w postaci szczepień
ochronnych.
Nalezy odczulac się, gdyz nieleczona alergia prowadzic moze do astmy.

5. Data: 2006-03-28 21:35:35

Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha..czyli nie ma zadnych lekow na to..doustnych ?

6. Data: 2006-03-29 07:12:51

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie, ze sa
po pierwsze morfologie krwi musisz sobie zrobic
po drugie musisz udac sie do alegrologa, zrobic testy na co jestes
uczulona. Po testach lekarz postawi diagnoze i zdecyduje czy przepisac
leki czy opcja odczulanie.

Wg mnie leki przeciwhistaminowe sa dobre na krotsza mete, poza tym
niektore sa dosyc kiepskie /obnizaja koncetracje, powoduja ospalosc,
SPOWALNIAJA METABOLIZM - ale to niektore)

Pozdrowka
Ginalski

7. Data: 2006-03-29 10:37:33

Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niektore sa dosyc kiepskie /obnizaja koncetracje, powoduja ospalosc,
> SPOWALNIAJA METABOLIZM - ale to niektore)

Dziekuje,dlatego pytam o leki w tzw konwencjonalnej medycynie bo za bardzo
nie wierze tej calej homeopatii,oberonom,odczulaniem przez prad itp....
Zastanawia mnie ze to tak dlugo trwa i nie chce przejsc:(

8. Data: 2006-03-29 13:49:19

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ponoc dowiedziono, ze homeopatia jest szkodliwa wręcz:)
odczulanie to proces niestety długi (często wieloletni) i żmudny. Sam
odczulam się Allergovitem p-ko pyłkom drzew (topola olcha brzona) już 4
rok /sezon odczulan ia trwa ok 2 miesiecy w okresie jesienno-zimowym)

Mimo wszystko, czuje ze jest lepiej... zeszlym latem nie urionilem ani
łezki przez te pylki cholerne [ ani nie kichnalem

9. Data: 2006-03-29 17:27:11

Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli musze pojsc do alergologa,nie mam co liczyc ze to samo minie ehh:(

10. Data: 2006-03-29 19:33:48

Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i to jak najpredzej udaj sie do alergologa. alergie szybciej leczona
bedzie lagodniejsza w skutkach

Wyrwany obojczyk.
Punkcja, laparoskopia czy laparotomia
Zapalanie dróg moczowych...