Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?

61. Data: 2018-04-30 21:03:46

Temat: Re: Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
-alder-hey/

jmowala-sie-alfiem-jest-w-pelni-przytomny-powinien-b
yc-wypuszczony-ze-szpitala

owiska-ojca-alfiego-evansa

> Kupili go po prostu czy zastraszyli?

Kij wie. Nieważne w końcu. Niewątpliwie ta sprawa śmierdzi.

--
XL

62. Data: 2018-04-30 21:31:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Może więc zamiast wylewać krokodyle łzy należy się dobrze zastanowić nad
> tym DLACZEGO mamy do czynienia z różnymi zaburzeniami funkcjonowania
> organizmów różnych ludzi. Odnalezienie PRZYCZYNY umożliwi wdrożenie
> rzeczywiście skutecznego programu profilaktycznego.(...)

Pomijając naiwność tych marzeń - kto miałby ,,wdrożyć" ów program?

--
XL

63. Data: 2018-05-01 06:44:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2018 o 21:31, XL pisze:

> Pomijając naiwność tych marzeń - kto miałby ,,wdrożyć" ów program?

My, Ty, ja, oni... Nieważne. Ważne by przerwać klątwę pokoleń
ujawniającą się w bezmyślnej przemocy. Ktoś musi zacząć...

LeoTar Gnostyk

64. Data: 2018-05-01 10:20:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> My, Ty, ja, oni... Nieważne. Ważne by przerwać klątwę pokoleń
> ujawniającą się w bezmyślnej przemocy. Ktoś musi zacząć...

Czyli dupa. Gadać to każdy potrafi.

--
XL

65. Data: 2018-05-01 11:03:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2018 o 10:20, XL pisze:

> Czyli dupa. Gadać to każdy potrafi.

Ja jestem gotów, ale Kobieta jeszcze nie. No chyba, że masz jakieś
swoje, inne zdanie. :)

LeoTar Gnostyk

Śmieci w głowie
Re: Dobry ...