Algorytmy do wykrywania zaburzen EKG.

1. Data: 2003-09-07 16:32:12

Temat: Algorytmy do wykrywania zaburzen EKG.
Od: "q...@o...pl" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie informacje, zrodla, linki itp.,
dotyczace sposobow (algorytmow) wykrywania zaburzen EKG.

Interesuje mnie wszystko, co dotyczy komputerowej analizy
sygnalow zarejestrowanych za pomoca Holtera.

Pozdr.
Piotrek

2. Data: 2003-09-07 21:27:20

Temat: Re: Algorytmy do wykrywania zaburzen EKG.
Od: "Paweł ( Makro )" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

q...@o...pl napisał:

> [...]
>
> Interesuje mnie wszystko, co dotyczy komputerowej analizy
> sygnalow zarejestrowanych za pomoca Holtera.

Proponuję poszukać pod hasłem "analiza szeregów czasowych".
--
http://www.spmbt.akcja.pl GG: 2906541

co zrobic z tym ASO1100
Witam i prosze o rade.