Alimenty

1. Data: 2014-10-02 00:03:52

Temat: Alimenty
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/357083,polacy_
nie_placa_alimentow_i_nikomu_to_nie_przeszkadza.html

Polacy to kraj gdzie ludzie i mentalność " pro rodzinnie katolicka " jakoś nie płacą
alimenty w największej skali w europie. Czyli rodzina jest ważna ale deklaratywnie a
faktami, kołtuny. A nasz kler tak walczy ze wszystkim co niszczy " rodzinę" gendery,
seks, gumki i homki, a także Szatany, zaciekle do krwi o tą rodzinę, a jakoś facet
nie ma zamiaru płacić i utrzymywać swoje dzieci, a przecież to facet ma pracować i
przynosić dobra, a kobieta ma wariować w domu jak Jezusek przykazał.

2. Data: 2014-10-02 17:05:57

Temat: Re: Alimenty
Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2014 o 00:03, glob pisze:
> a kobieta ma wariować w domu jak Jezusek przykazał.
Ja to piszę z życzliwości - lepiej nie robić sobie jaj z Pana Boga bo
może kiedyś się do niego będziesz musiał osobiście zwrócić i będzie ci
głupio, że go przezywałeś;)
Jeśli jesteś mądrym ateistą i uważasz, że Boga nie ma to po co obrażasz
byt nieistniejący? To jest równie nonsensowne jak wiara w taki byt.
Co innego, jeśli chcesz w ten sposób oddziaływać na innych, żeby w ten
nieistniejący byt przestali wierzyć. W takim wypadku zachowujesz się w
analogiczny sposób jak religijni fanatycy nawracający innych na swoją
wiarę. Nie da się udowodnić istnienia Boga ale też nie da się zaprzeczyć.

3. Data: 2014-10-02 17:21:17

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-02 o 17:05, ruski szpieg pisze:

> Jeśli jesteś mądrym ateistą i uważasz, że Boga nie ma to po co obrażasz
> byt nieistniejący?

o i to jest jedno z tych mądrych zdań/wniosków które
padają tu raz na pięć lat.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

4. Data: 2014-10-02 17:29:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ruski
Twoja religia to skrajna patologia, która chce wszystkich sprowadzić przymusem na złą
drogę i lepiej aby twój bóg nieistniał, bo jak istnieje, własnoręcznie mu dzidę w
oko wsadzę za jego zbrodnie i cierpienie, które zgotował ludzkości, gdyby istniał w
realu, to żaden przytomny człowiek przed takim krwiorzerczym typem, zamykałby dzwi.

5. Data: 2014-10-02 17:46:47

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2014 o 17:21, PeKaeS pisze:

> o i to jest jedno z tych mądrych zdań/wniosków które
> padają tu raz na pięć lat.
>

> ---
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
> ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

He, he:) Na pięć lat, nie częściej?

Ja nie chcę cię nawracać, wręcz przeciwnie. Jesteś jednym z wielu
kamieni, o które być może KK się potknie w związku z czym zacznie się
zastanawiać nad zmianą drogi:)

Katolicy, zwłaszcza z tych mniej inteligentnych, odczuwają zwątpienie w
istnienie Pana Boga w związku z lękiem przed śmiercią.
- A co jeśli Boga nie ma!?
- Przecież nie może być, że umrę i będzie tylko nicość!?

Ja wychodziłem z rozumowej pozycji ateisty. Umrę i koniec - nicość... To
nawet dobrze bo oznacza wieczny spokój.
- Ale jak by było wspaniale, gdyby Bóg był!I to taki miłosierny i
sprawiedliwy!
- Gdybyż tak można było poznać wszystkie tajemnice wszechświata dzięki
Niemu!
Podobnej postawy życzę (ale nie narzucam):)

6. Data: 2014-10-02 17:51:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pekaes
O, od razu widać kto jeździ pekasem, ksiądz, co burakom wrzucił granat do mózgownicy
i teraz taka maślanka:
Może wszego boga spalona na krześle elektrycznym, bo biblia i jej opisy pokazują
psychopatę.

Thomas Jefferson, uważał, że "Bóg to istota o strasznym charakterze - okrutna, mściwa
i niesprawiedliwa". Dzisiaj, mądrzejsi o 200 lat trudnej historii, dostrzegamy więcej
mrocznych stron biblijnego protagonisty: "to typ zawistny, małostkowy, z manią na
punkcie kontrolowania innych i niezdolny do wybaczania, mściwy i żądny krwi zwolennik
czystek etnicznych, mizogin, homofob i rasista, dzieciobójca o skłonnościach
ludobójczych, nieznośny megaloman, kapryśny i złośliwy tyran." Bóg to bez wątpienia
kanalia. Czy warto się jednak tym przyjmować? Czy księga tak archaiczna, czytana
zwykle jak baśń lub poemat, i jej egzotyczny, brodaty bohater, mogą wpływać na sposób
myślenia, postawy i oceny moralne współczesnego człowieka? Czy mogą być dla nas
niebezpieczni?
Na te właśnie pytania postanowili odpowiedzieć psycholodzy z prestiżowego Instytutu
Badań Społecznych przy uniwersytecie stanu Michigan. Wyniki i wnioski z
przeprowadzonego przez nich eksperymentu opublikowano w marcowym wydaniu
"Psychological Science", w artykule pt. "When God Sanctions Killing. The Effects of
Scriptural Violence on Agression". (Gdy Bóg sankcjonuje zabójstwo. Wpływ biblijnej
przemocy na poziom agresji.)

A że buraki to maślanka w mózgownicy, to badania dowiodły że biblia podnosi poziom
agresji u czytających, wpisać tytuł w google i macie orginał.

7. Data: 2014-10-02 17:56:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katolicy to prymitywy, stadka barbarzyńskie wierzyły w krwawych bogów, bo
posłuszeństwo despocie dawało złudzenie bezpieczeństwa, a biblijny bóg równo kosi
niewinnych by pokazać dziczy że macie go czcić. Cywilizowani ludzie są humanistami,
troszczą się o siebie i do szczęścia nie jest im potrzebna zdziczała religia krucjat,
inkwizycji, palenia na stosie , wiara, jakiej jeszcze zdziczała wiocha się kłania.

8. Data: 2014-10-02 18:00:17

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2014 o 17:29, glob pisze:
> [...]
realu, to żaden przytomny człowiek przed takim krwiorzerczym typem, zamykałby dzwi.

Ale naprawdę sądzisz, że cierpienie ma większą wagę niż wiara, miłość?
Gdyby ktoś ci zaproponował: musisz przeżyć straszne cierpienie równe
spaleniu na stosie ale później dzięki temu twoi bliscy będą żyć długo i
szczęśliwie?
Ja bym wybrał cierpienie, gdybym tylko mógł w ten sposób oszczędzić
cierpienia bliskim.
Może za wielką wagę przywiązujemy do cierpień a za małą do własnego
człowieczeństwa?

9. Data: 2014-10-02 18:04:34

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2014 o 17:56, glob pisze:
> [...]
inkwizycji, palenia na stosie , wiara, jakiej jeszcze zdziczała wiocha się kłania.

Eeee, mam wielu znajomych katolików. Po pewnym utemperowaniu ich zapędów
ewangelizacyjnych to są fajni i mądrzy ludzie:) Wolę jednak ewangelików:)

10. Data: 2014-10-02 18:08:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W krajach świeckich jest najwyższy poziom życia ludzi. W krajach religijnych
najniższy poziom życia ludzi, z biedą i ciągłą agresją religijną. Zachód- Islam,
Zachód-Katolicyzm.
To etap rozwoju, tam gdzie prymityw, to nie myśli nad szkodliwością dogmatów i
nawzajem gniją w biedzie, zacofaniu i się biorą za łby. W cywilizacji znika religia,
bo powoduje szkody bliższym i dalszym ludziom, a każdy człowiek rozsądny, chce dobra,
tolerancji, pokoju dla swojego stada i bliskich.

Na czym polega uzależnianie.
Co słychać na grupie?
No i stalo sie
Przepadła
Re: Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.