Allegro

1. Data: 2004-10-08 18:34:06

Temat: Allegro
Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto dostał coś ciekawego na Allegro ?
Ja dostałem : Pochrzyn bulwiasty
Nasiona pinelli
Jaśmin Stefana - różowy

Nie wiem jeszcze czy jestem zadowolony z pierwszego ,jak pogrzebię
w ziemi,okaże się czy urósł.
Z nasion wyrosły spore bulwy-co mnie bardzo cieszy.
Jaśmin,jeśli przezimuje bez okrycia,będzie to radość sezonu.
Ma już dziecko,ono będzie okryte.
Mirzan

2. Data: 2004-10-08 21:37:52

Temat: Re: Allegro
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kto dostał coś ciekawego na Allegro ?

Ja znalazłem fajnego sprzedawcę z cebulowymi i kupiłem sobię:
frittilaria Uva Vulpis
crocus siberi firefly
narcis (narcisus) Easter Bonnet
ixias
iphelon uniforme

i jeszcze jakieś inne ciekawostki, ale nie wiem, czy jestem zdowolony. To
się okaże na wiosnę. Cebulki, zwłaszcza od tego dostawct były bardzo dobrej
jakości.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-10-09 10:51:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja znalazłem fajnego sprzedawcę z cebulowymi i kupiłem sobię:
> [...]
Fritilarię musisz dobrze okryć,ta wymarzła u mnie.
Mam wrażenie,że ta aukcja niezbyt ludzi interesuje.Mam
również wrażenie,że było więcej narzekań niż zakupów,
Jak to możliwe?
Mirzan

4. Data: 2004-10-09 12:16:28

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> również wrażenie,że było więcej narzekań niż zakupów,
> Jak to możliwe?
> Mirzan

Eee nie było chyba tak źle. Tylko błąd w nazwie mógł sprawić, że mało osób
tę aukcję znalazło. Tam jest tak dużo roślin wystawianych, że trzeba mieć
nieco czasu, żeby wszystko przejrzeć.

A okryć, okryję - dziękuję za radę. Swoją drogą ponoć zima ma być łagodna...

5. Data: 2004-10-09 13:48:58

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Mam wrażenie,że ta aukcja niezbyt ludzi interesuje.Mam
> również wrażenie,że było więcej narzekań niż zakupów [...]

Nie kupowalem tam roslin, bo te ktore widzialem nie interesowaly mnie.
Moge sie jedynie wypowiedziec na temat bambusow dostepnych na allegro.
Najpowszechniej dostepny gatunek nie jest najlepszy dla naszego klimatu
(mowa o Phyllostachys heterocycla cv. pubescens 'Moso') poza tym nasiona
sa stosunkowo drogie. Te same mozna kupic na wage np. we florpaku.
Nie podoba mi sie sposob reklamowania tej rosliny na allegro. W reklamie
tej jest troche niedopowiedzen.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-10-09 13:55:15

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea
> [...]
> Najpowszechniej dostepny gatunek nie jest najlepszy dla naszego klimatu
> (mowa o Phyllostachys heterocycla cv. pubescens 'Moso')

Ale już Ph. heteroclada, to bym na Twoim miejscu kupił (bo też są) :)

Pozdrawiam calvi

7. Data: 2004-10-09 14:09:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"calvi" <c...@b...pl> wrote in message

> Ale już Ph. heteroclada, to bym na Twoim miejscu kupił (bo też są) :)

Sa na allegro? Nie wiedzialem :o
W tym roku raczej nie kupie. W ciagu ostatnich miesiecy wzbogacilem sie o
osiem gatunkow w tym dwie odmiany. Co za duzo to nie zdrowo ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2004-10-09 14:22:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:ck8kpm$dvt$1@atlantis.news.tpi.pl...

| Eee nie było chyba tak źle. Tylko błąd w nazwie mógł sprawić, że mało osób
| tę aukcję znalazło. Tam jest tak dużo roślin wystawianych, że trzeba mieć
| nieco czasu, żeby wszystko przejrzeć.

Trzeba skorzystać z opcji mailowych - wtedy jest znacznie wygodniej
przeglądać oferty.
A bywają ciekawe rośliny. Ceny i opisy to temat na grube tomisko;-)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-10-09 17:32:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym roku raczej nie kupie. W ciagu ostatnich miesiecy wzbogacilem sie o
> osiem gatunkow w tym dwie odmiany. Co za duzo to nie zdrowo ;)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Brakuje Ci tylko misia panda.Ktoś reklamował zimotrwałe
eukaliptusy,cze są takie?
Mirzan

10. Data: 2004-10-09 17:50:22

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś reklamował zimotrwałe
> eukaliptusy,cze są takie?

Eucaliptus gunni przetrwał u mnie ubiegłoroczną zimę bez okrycia.
Przemarzł do gruntu , ale wiosną odbił z korzeni ,dość późno- w czerwcu ,
nie wyglądało na to ,że osiągnie dużą wysokość po trudnej zimie.Poszedł w
dobre ręce i cieplejsze okolice.

Pozdrawiam
Teresa

Kto ma?
Jak uprawiać cyprysy ? Dlaczego brązowieją o tej porze ?
co to za roślinka :)
identyfikacja
sd