Ambrosia mexicana

1. Data: 2008-01-15 20:53:53

Temat: Ambrosia mexicana
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam latem pęd- zaintrygował mnie kolor, zapach i sypiące się
nasionka. Czy to ma zastosowanie np. jako przyprawa ? A może chociaż
mole odstrasza ? :-)

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2008-01-15 23:10:30

Temat: Re: Ambrosia mexicana
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Kupiłam latem pęd- zaintrygował mnie kolor, zapach i sypiące się
> nasionka. Czy to ma zastosowanie np. jako przyprawa ? A może chociaż
> mole odstrasza ? :-)
>
> Pozdrawiam, Barbara

Poszukaj pod Chenopodium botrys, albo epazote, i tu, ale po angielsku:

http://www.hvinet.com/gallen/epazote.html

MB

Woda zażelaziona i zamanganiona
Wzór umowy o dzieło na wykonanie projektu ogrodu
Konkurs dla projektantów i architektów krajobrazu - projektowanie oczek wodnych
Czy kto ma?
winorośl Danmarpa Polonia