Analiza

1. Data: 2014-10-14 16:08:05

Temat: Analiza
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Taki teraz popularny temat z tym kazirodztwem i drogą analizy stąłem przed problemem.
Pedofil wie że krzywdzi dziecko, pedofil kazirodczy jest przekonany że zbawia świat.
I tak mamy Hitlera który chciał zbawić świat, jak przyjżycie się relacji Adolfa z
siostrą, zmuszaną przez Hitlera, to wszystko robi się jasne, ale to słowo zbawiciel
zaprowadziło mnie do innego zbawiciela i tak powstało pytanie, czy Jezus kopulował
mamusie lub mamusia Jezuska?

2. Data: 2014-10-14 16:57:49

Temat: Re: Analiza
Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 16:08:05 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> Taki teraz popularny temat z tym kazirodztwem i drogą analizy stąłem przed
problemem.

Droga rozkladu raczy.

3. Data: 2014-10-14 17:04:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Tak to prawda najlepiej zamieść pod dywan gdy wiocha kazirodztwem stoi, gdyż model
gdzie kobieta nie ma prawa, a ojciec jest prawem nad wszystkimi sprzyja gwałceniu
córek, co popularnie nazywamy klerykofaszyzmem.

4. Data: 2014-10-14 18:00:32

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 17:04:06 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
gdzie kobieta nie ma prawa, a ojciec jest prawem nad wszystkimi sprzyja gwałceniu
córek, co popularnie nazywamy klerykofaszyzmem.

Cothyywieżżżżodzisiejszejwssssiiii....

5. Data: 2014-10-14 18:43:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A skąd się biorą Fricle:
1 .Psycholog

- Od reszty pedofilów, którzy z reguły wiedzą, że popełniają przestępstwo, kazirodców
odróżnia przekonanie, że mają prawo do kontaktów seksualnych z własnymi dziećmi -
dodaje prof. Beisert. - Traktują swoje dzieci jak własność. Takiemu podejściu sprzyja
niestety wciąż powszechny u nas, zwłaszcza na wsiach, patriarchalny model rodziny, w
którym to ojciec decyduje o wszystkim. On jest panem i władcą.

2. Pisarka Jelinek

_Wiemy, że wstrząsnęła panią w ostatnim czasie sprawa Josepha
Fritzla, a przedtem jeszcze Nataschy Kampusch. Pomyślała pani sobie:
"To przecież tak jak w moich książkach!"?

    -Potworne zbrodnie, które popełniono wobec Nataschy Kampusch czy
rodziny Fritzlów w Amstetten, nie dziwią mnie (i nie chciałabym
wiedzieć, ile podobnych przypadków jeszcze istnieje, o których nikt
się nigdy nie dowie). Stosunki panujące w kraju klerykofaszystowskim
(uważam, że klerykofaszyzm - to świętoszkowate połączenie katolicyzmu
i posłuszeństwa wobec władzy - jest w Austrii
ideologią państwową, pod tym względem Austria jest prawdopodobnie dość
podobna do Polski) wręcz prowokują do takich rzeczy.

---Dlatego pisała pani tak dużo (na przykład w"Żądzy",
"Pożądaniu","Wykluczonych") o tego rodzaju zbrodniach?

--Tak, w przeciwieństwie do wielu innych, którzy twierdzą, że taka
potworność może zdarzyć się zawsze i wszędzie (i że już się zdarzyła),
widzę w tym coś modelowo austriackiego. Systemem panującym w Austrii
jest nadal klerykofaszyzm z okresu międzywojennego, co oznacza,że
Pater familias jest w rodzinie jakby panem życia i śmierci. Kobieta
musi zaś być podporządkowana mężczyźnie.To bardzo katolickie (ten
Kościół przecież nadal nie dopuszcza kobiet do kapłaństwa). Wątku
seksualnych nadużyć księży katolickich wobec dzieci nie muszę zaś
chyba w ogóle rozpoczynać. Krótko mówiąc,
w Austrii, która zawsze była krajem posłusznym władzy i jest nim
nadal, fetyszyzacja prawa ojca (szefa, przełożonego) i pogarda dla
kobiety przynajmniej dla mnie szczególnie rzucają się w oczy.

3.
W bardzo wielu krajach (także w Polsce) kazirodztwo z zasady jest karalne. Jednak do
postaw i zachowań kazirodzkich w sposób istotny przyczynia się system kulturowy
oparty na dominującej religii, w Polsce katolickiej, który daje rodzicom
nieograniczoną władzę rodzicielską nad dziećmi. Wiele ofiar kazirodzkiego
molestowania skarży się, że w trakcie spowiedzi, księża spowiednicy nakazują
"milczenie" i "nie wygadywanie głupstw" o matce czy ojcu lub innym krewnym, z którym
się przymusowo grzeszyło...

Zakaz kazirodztwa należy do najbardziej powszechnych zakazów, istniał
najprawdopodobniej we wszystkich kulturach. Antropologia strukturalna Claude'a
Lévi-Straussa uznaje go wręcz za swego rodzaju początek kultury, punkt graniczny
między dziczą a kulturą, w którym jedna się kończy, a druga zaczyna.

"Kazirodztwo jest zapewne najbardziej okrutnym (...) doświadczeniem człowieka. Jest
ono zdradą najbardziej podstawowego zaufania między dzieckiem a rodzicem. Doprowadza
do całkowitego spustoszenia emocjonalnego. Młode ofiary są całkowicie zależne od
swoich napastników, gdyż nie mają dokąd ani do kogo uciec. Opiekunowie stają się
prześladowcami, a rzeczywistość staje się więzieniem pełnym brudnych tajemnic.
Kazirodztwo zdradza samą istotę dzieciństwa - jego niewinność" (Susan Forward).
Zabójstwo rodzica dokonane przez dziecko najczęściej miewa przyczyny w kazirodzkich
epizodach bądź kazirodzkim molestowaniu seksualnym. Uderza stosunkowo wysoki poziom
alkoholizowania się tych ojców (około 75%), którzy molestują i gwałcą swoje córki.
Ojcowie ci często są prawdziwymi despotami i tyranami domowymi. Rodzina jest
całkowicie mu podporządkowana i uzależniona finansowo. Związki kazirodcze bywają
różne, mogą ograniczać się do jednej z córek - najczęściej tej najbardziej biernej,
ale spotyka się przypadki współżycia z innymi, a nawet ze wszystkimi. Związki te
potrafią trwać przez kilka lat, mają czasem stałą regularność współżycia. Często
zdarzają się przypadki akceptowania wykorzystywania córki z powodu strachu matki
przed mężem."

http://inicjacja.wordpress.com/2009/09/09/kazirodztw
o-polski-obyczaj-narodowy/

6. Data: 2014-10-15 11:23:49

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Boszsz, co za nuda.jak ty jesteś taki w życiu,to nic dziwnego, że baby od ciebie jak
najdalej.

7. Data: 2014-10-15 14:23:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ta, sekta za to ze swoją skrajnie patologiczną religią nie jest nudna, a jaka
pociągająca, jak melina dla alkoholika. Ciekawe że tak patologie ze wsi przyciąga,
gdyż wygłasza dla zakłamanych kołtunów, że im gorsi tym lepsi jak u Orwella i
ministerstwo prawdy. Jedynie głupota powoduje że obrzydzenia na swój widok nie
czujesz, ale to obrzydzenie jest, dlatego ten pęd by sekta usprawiedliwiła ochydę
jako cnotę. Co ty byś bez oszustów zrobiła, prawda by ciebie zabiła.

"Znawcy rodziny w sutannach"
Mój najlepszy numer
syllogomania - jak pomóc osobie chorej?
A wiecie...
Mutacje genetyczne jako następstwo zakazu.