Aneczka powraca z prośbą szydełkową

1. Data: 2003-07-18 18:24:04

Temat: Aneczka powraca z prośbą szydełkową
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na razie powracam jednym listem, ale może od sierpnia będę mieć internecik w
domku, to częściej zajrzę :):) (niestety, odkąd skończyłam studia, to głównie w
pracy mam dostęp, a tam za wiele nie pochodzę po grupach :( ).
Dziewczyny, mam wieeelką prośbę - moja koleżanka wychodzi za mąż i wymarzyły
się jej szydełkowe, filetowe rękawiczki. Schodziła już Kraków i nic... Czy
macie gdzieś wzorek na takowe (długie, ale to mniejszy problem). Chodzi mi
głównie o to, że nie mam zielonego pojęcia jak zrobić palce - nigdy tego nie
robiłam niestety... I jak wykończyć, żeby jej nie opadały ? Macie jakiś pomysł ?
Pozdrowionka serdeczne
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-07-19 08:30:02

Temat: Re: Aneczka powraca z prośbą szydełkową
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.medidit.com/files/gloves.html - to jest z opisem. Pozatym polecam
wrzucic do google "CROCHETED GLOVES" i wejsc na grafike to znajdziesz kilka
inspiracji.
Tu jest jedna:
http://www.victoriantrading.com/store/catalogimages/
2b/i5691.html

Co do zsuwania sie rekawiczek; jest taka bardzo cieniutka gumka do wrabiania
w sciagacze do swetrow. Moze "wszydelkowac" taka gumke? Albo cos podobnego,
jak przy ponczochach samonosnych albo stanikach bez ramiaczek- tam tez jest
cos w roszaju gumki, ktora przylepia sie do ciala.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-07-22 06:47:16

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wzór rękawiczek szydełkowych i chyba to był filet. Nie wiem tylko czy mi
się uda dorwać do skanera. Bardzo to pilne? Rękawiczki ładne, ale krótkie -
do przegubu. Co do spadania, to chyba tylko gumka u góru może ratować
sytuację. jeśli ta do swetrów okaże się np zbyt złaba, to można wszydełkować
zamiast łańcuszka białą kapeluszową (taka okrągła).
Gocha

xxx poszukuję wzoru
[szydelko] Jeszcze letnie bikini
Ciekawe z 7ya.ru