Angelina bez.

291. Data: 2013-05-16 17:18:11

Temat: Re: Angelina bez.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5194f0f0$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "ZOŁZA"

> Czy szydełkujesz treść jego listów (postów - przyp. autora) na makatkach
> ;)
> Czy to fory innego rodzaju?

No nie.Heklować to tyle, co robić koronki- nie szydełkować.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

292. Data: 2013-05-16 17:18:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 17:16:22 +0200, Chiron napisał(a):

> On po prostu inaczej nie potrafi. Naprawdę.

Wystarczyło, aby Fra wyraziła CIEŃ poparcia dla MOICH poglądów - i juuuuż
lubieeeenie poooleciaaaaało :-/
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

293. Data: 2013-05-16 17:18:51

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>Warszawa to miasto "słoików" - 80% mieszkańców Warszawy to przyjezdni.

Stosując takie uproszczenia, to 100% mieszkańców wszystkich oprócz Afryki
kontynentów to też są "słoiki".

pzdr
olo

294. Data: 2013-05-16 17:20:50

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA"

>nie jade po nim jak mam focha. to jak na mnie duże względy ;)

Aż się boję zapytać co wyczyniasz z obdarzonymi mniejszymi względami :).

pzdr
olo

295. Data: 2013-05-16 17:24:31

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-16 17:20, olo pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA"

> Aż się boję zapytać co wyczyniasz z obdarzonymi mniejszymi względami :).
>
> pzdr
> olo
zapytaj śfironka :)))) no czepiam sie krótko mówiąc

--
Ja tu tylko tak cichutko enfante terribleuje

296. Data: 2013-05-16 17:29:14

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron"

>No nie.Heklować to tyle, co robić koronki- nie szydełkować.
To nie moja specjalność, ale koronki się szydełkuje.
Heklowanie to zresztą w gwarze śląskiej jaką znam, również wyszywanie,
haftowanie.
Tylko robienie "na drutach" ma odrębną nazwę "sztrykowanie".

pzdr
olo

297. Data: 2013-05-16 17:29:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 17:18:51 +0200, olo napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

> Stosując takie uproszczenia,

Jakie? - te 80 procent to podany dziś w tv wynik bardzo szczegółowych
analiz.

> to 100% mieszkańców wszystkich oprócz Afryki
> kontynentów to też są "słoiki".

Co mnie obchodzą "kontynenty"? - tu mowa o Warszawie była.

298. Data: 2013-05-16 17:30:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 17:20:50 +0200, olo napisał(a):

> Użytkownik "ZOŁZA"

> Aż się boję zapytać co wyczyniasz z obdarzonymi mniejszymi względami :).

Nie tarza się po nich (cyckami - żeby było w duchu tego wątku) 3333-)

299. Data: 2013-05-16 17:34:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron"

> Po kądzieli to już 4-te pokolenie, a po mieczu to odkąd wiedza o drzewie
> genealogicznym sięga.

> A gdzie ta Warszawa jest? ;) Nie jestem zdziwiony, masz skłonności do
> nietrafnych predykcji :)

Powiadasz? Mnie natomiast zastanawia taki dziwny z punktu widzenia statystki
rozkład: poznałem wielu ludzi w realu ze Śląska. Z niektórymi jestem nawet
zaprzyjaźniony. ogólnie mam bardzo pozytywne nastawienie do hanysów. No i
popatrz- a tu, na psp- jak nie Ty- to ghost. O żadnym z was nie da się
przecież powiedzieć "sympatyczny". Prawda, że dziwne?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

300. Data: 2013-05-16 17:44:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> zapytaj śfironka :)))) no czepiam sie krótko mówiąc

Ale jak znowu zaczynasz brać leki- to przepraszasz. Nie jest w sumie źle-
nic się nie martw. Ja ci to wszystko przebaczam
:D

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.