Angelina bez.

71. Data: 2013-05-15 17:54:36

Temat: Re: Angelina bez.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 14:40, Trybun <Y...@y...com> wrote:
> [...]
zabiega, nawoluje, zwalcza i pietnuje. a do nieba zabrac chce i tych, ktorzy to
"niebo" maj w niepowazaniu. co do jej "poziomu" nie bede sie wypowiadal bo nie wiem
zbyt wiele o niej, ponad to ze jest dosc sprytna i ma dobra umiejetosc poslugiwania
sie wikipedia. zawsze cos tam wyszuka i bryluje na forum!

> Dla mnie to akurat jest do zrozumia e - Ikselk od sporej cz ci grupy
> dzieli przepa intelektualna. A wi c gdy Ona pisze co w swoim
> normalnym, u ywanym na co dzie stylu, to ci uwa aj e si wym drza.
> Masz jak recept dla Ikselki na to, tak eby i ta cz grupy J
> zaakceptowa a? A mo e " And elina ma, np. amputacja paru zawoj w w
> p acie skroniowym?

Ikselka jak każdy burok trzesie się że nie jest gwiazdą w reklamie
proszku do prania. Próżne buractwo co ma pretensje że innym się
powiodło.

72. Data: 2013-05-15 17:59:17

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 17:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> :-DDD

> Czyj przykład? Angeliny? Ty też jak ona śmiesz sobie zartować z ludzi.
> Lepiej powiedz, jak nasza slużba zdrowia będzie tym ludzxiom pomagać, keidy
> się okaże, że obecne kolejki trzeba jeszcze wydłużyć, albo moze raczej
> wstawić tych, którzy zapłacą, PRZED te kolejki!
> --
> XL
> "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ludzie boją się nawet profilaktycznych badań, a jej przykład oswaja z
rakiem, więcej ludzi pójdzie się zbadać i walczyć, bo w polsce 15%
ludzi rezygnuje z leczenia nawet jak już wie o raku.

73. Data: 2013-05-15 18:01:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> obgadujesz, opluwasz- tylko dlatego, że nie masz ani wiedzy ani
> inteligencji. A także elementranego poczucia przyzwoitości

Naprawde? Czyzby napisal, ze ktos jest:
"zwykłym, podłym i zawistnym pól- debilem. Zwykłym skurwysynkiem, "
???

74. Data: 2013-05-15 18:02:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 08:48:52 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> mówić o raku trzeba

I co z tego ma wyniknąć? I z tego ludzkiego
http://www.fdp123.nazwa.pl/wolny/?tag=limit-nfzchodz
enia?

No, to se gadaj dalej :-/

75. Data: 2013-05-15 18:02:31

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 17:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> miesiąc - to i tak szczęście. A w Kielckim Centrum Onkologii, najlepszym w
> Polsce, kolejki sa po widnokrąg. Ludzie koczują całymi dniami i odchodząz
> kwitkiem, a lekarze mają LIMITY i po wyczerpaniu limitu rozwiazują
> krzyżówki w godzinach pracy.
> WALCZMY!
> --
> XL
> "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

No właśnie i odrazu jak Angelina ruszyła problem to i o tym zacznie
się mówić i zmieniać, bo ludzie zaczną o tym mówić. Za to twoja
postawa to nie chodźcie się leczyć i badać wogole.

76. Data: 2013-05-15 18:03:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 08:52:02 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Musiała to zrobić bo by miała przeżuty i dobrze że sławna osoba
> pokazuje że walczy, bo tym samym na same badania ludzie odważą się
> pójść.

Głupolu, zeby były PRZERZUTY, to najpierw musi być stwierdzony RAK i GUZ
PIERWOTNY.
A tej babie nic nie jest!

77. Data: 2013-05-15 18:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 08:54:36 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Ikselka jak każdy burok trzesie się że nie jest gwiazdą w reklamie
> proszku do prania. Próżne buractwo co ma pretensje że innym się
> powiodło.

To jedyne tłumaczenie sprawy zrozumiałe dla klasycznego buractwa i jedyne
przez nie artykułowane.

78. Data: 2013-05-15 18:05:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 08:59:17 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> a jej przykład oswaja z
> rakiem,

Głupol.

79. Data: 2013-05-15 18:06:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 18:02:16 +0200, Ikselka napisał(a):

> I co z tego ma wyniknąć? I z tego ludzkiego mówienia?
> http://www.fdp123.nazwa.pl/wolny/?tag=limit-nfz
>
> No, to se gadaj dalej :-/

j.p.

80. Data: 2013-05-15 18:06:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 09:02:31 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]

zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.