Angielskie róże w Poznaniu

1. Data: 2004-07-03 20:06:39

Temat: Angielskie róże w Poznaniu
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś by poszukiwał to można angielskie róże kupić w małym sklepie przy
ul. Obornickiej 327 po 10 zł, ja kupiłam i teraz zupełnie nie mam pojęcia
gdzie je posadzić, ale wyglądają i pachną obłędnie.

pozdrawia
samaki

2. Data: 2004-07-03 20:40:41

Temat: Re: Angielskie róże w Poznaniu
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik samaki napisał:

> Jeśli ktoś by poszukiwał to można angielskie róże kupić w małym sklepie przy
> ul. Obornickiej 327 po 10 zł, ja kupiłam i teraz zupełnie nie mam pojęcia
> gdzie je posadzić, ale wyglądają i pachną obłędnie.

Tylko dlaczego to tak daleko???

Pochwal się co kupiłaś:-D

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-07-03 21:07:17

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" napisał w wiadomości ...
> [...]
> ul. Obornickiej 327 po 10 zł, ja kupiłam i teraz zupełnie nie mam pojęcia
> gdzie je posadzić, ale wyglądają i pachną obłędnie.

Przywieź je do mnie. Znajdziemy miejsce :)). Jakie były?

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-07-03 21:26:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Tylko dlaczego to tak daleko???

Przyjedź najpierw do Wrocławia, stąd już rzut beretem :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Do raka rak rzekł raz: -- Patrzyłem,
Gdy szedłeś raz przodem, miast tyłem!

5. Data: 2004-07-03 21:40:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ul. Obornickiej 327 po 10 zł, ja kupiłam i teraz zupełnie nie mam pojęcia
> gdzie je posadzić, ale wyglądają i pachną obłędnie.

Ojej i to są takie stare odmiany ??? Takie barokowe z full napchanymi
płatkami że aż wydaje się wypadają z pąka ???

Nostalgicznie Miłka

6. Data: 2004-07-03 21:48:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Przyjedź najpierw do Wrocławia, stąd już rzut beretem :-)

Nie znacie dnia ni godziny;-)

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-07-03 22:20:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-07-04 07:14:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> w Poznaniu jest Rosarium Pana Choduna
> ktory sie specjalizuje w uprawie takich starych roz
> :))
> nawet sobie ja u niego kupile jedna taka
> Rose the Recht (czy jakos tak)

Rose de Recht:-)

Niestety u mnie nie ruszyła:-(
Natomiast kwitnąć zaczyna miedzy innymi Hansa
i Marchesa Boccela:-)

Przykro mi to pisać ale o ile Pan Chodun ma
ciekawe odmiany to jakosć krzewów pozostawia wiele do życzenia:-(

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-07-04 07:27:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-07-04 07:29:20

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" > napisał w wiadomości ...

> Natomiast kwitnąć zaczyna miedzy innymi Hansa
> i Marchesa Boccela:-)

Ale zazdroszczę:-)), moje zdobyte Graham Thomas i Abraham Darby sprawiają mi
ogromną radość. Ta druga już kwitnie i cudnia pachnie, a kwiaty są
olbrzymie.

> Przykro mi to pisać ale o ile Pan Chodun ma
> ciekawe odmiany to jakosć krzewów pozostawia wiele do życzenia:-(

Jesteś bardzo wyrozumiała, Marto ;-)

Z pozdrowieniami, Maria

lipcowe zdjęcia
Kompost z perzu??