Ania Lipek wreszcie napisała coś "Ludzkim głosem"

1. Data: 2000-08-22 14:25:47

Temat: Ania Lipek wreszcie napisała coś "Ludzkim głosem"
Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szkołę podstawowš to ja już skończyłam, co będzie dalej to nie wiem.
Tam
gdzie idę jest zbyt mało chętnych, więc może nie wypalić, a jak wypali
będzie jedna klasa, tylko że nie wiem czy ekonoma, czy ogólniaka :-(.
Jak
szkoła nie dojdzie do skutku, to ja już nigdzie więcej nie pójdę, bo nie

chcę. Lepiej żeby był ekonom, bo po LO zawodu się nie ma, a ja na studia
nie
pójdę, nie pójdę i już, bo jestem za głupia. Pewnie, że potrzebuję
akceptacji, każdy człowiek tego potrzebuje kimkolwiek by nie był i ja
nie
jestem pod tym względem jakimś popierdolonym wyjštkiem. Jestem
człowiekiem i
już, a jakiej płci to jest aż tak ważne? Czy jakbym była facetem to
byście
mnie jeszcze bardziej nienawidzili tylko za to, że byłabym facetem?
Potrzebuje akceptacji, miłości, chcę aby mnie tolerowano, bo czy może
być od
tego coś bardziej wspaniałego?"

Ania Cipek

Tyko dlaczego ten "Cipek" na końcu.
Może się wreszcie przy nas cywilizuje ?

1. Data: 2000-08-22 20:24:55

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Nowaczynski :
[tutaj cytat świadczący o prawdziwości tematu - ciach]

Stary, Ona takich normalnych tekstów napisała więcej.
Stać ją na to, a to, że woli robić z siebie idiotkę, to jej sprawa. Ku
radości mojej :-)
Filip

1. Data: 2000-08-22 20:39:32

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tyko dlaczego ten "Cipek" na końcu.
> Może się wreszcie przy nas cywilizuje ?

Dlatego Cipek na koncu, bo niektorzy mnie tak nazywaja, bo wedlug nich Lipek
a Cipek, co to za roznica? Moim zdaniem wielka, ale niech juz bedzie jak
musi tak byc, potrafie sie do wszystkiego przystosowac, nawet do tego.
Cywilizuje sie? Czyli co robie?
Ania

1. Data: 2000-08-22 20:54:32

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Stary, Ona takich normalnych tekstów napisała więcej.
> Stać ją na to, a to, że woli robić z siebie idiotkę, to jej sprawa. Ku
> radości mojej :-)

Nie lubie robic z siebie idiotki, jestem bardzo inteligentna dziewczynka,
zapytaj sie innych :-)). A tak w ogole to na nic mnie nie stac, jestem tylko
zwykla Ania, a imbecylka bylam, jestem i chyba bede do konca zycia :-(. To
jest niestety wrodzone, cecha dziedziczna w mojej rodzinie.
Ania

1. Data: 2000-08-23 01:03:20

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip napisał(a):

> Użytkownik Sebastian Nowaczynski :
> [tutaj cytat świadczšcy o prawdziwości tematu - ciach]
>
> Stary, Ona takich normalnych tekstów napisała więcej.
> Stać jš na to, a to, że woli robić z siebie idiotkę, to jej sprawa. Ku
> radości mojej :-)

Z ciebie za to jest inteligent. Ty moze jak to napisales nie jestes
idiota- bo sie nie ujawniasz. Znasz chinskie przyslowie: Ze bylbys
filozofem milczac- ludzie nie wiedzieli by o twojej glupocie"
Przynajmniej cos pisze w przeciwienstwie do ciebie. MAdrosc czasami jest
nie widoczna, trzeba czytac miedzy wierszami. Ale jak mozna miedzy
wierszmi jak ty ledwo tekst czytacz.
Pozdrawiam Lech

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

1. Data: 2000-08-23 01:06:05

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> Cywilizuje sie? Czyli co robie?

Przypominasz bardziej zwieze takie jak Sebastian.
Lepiej zaprzestan bo niedlugo nie bedziesz umiala muwic tak jak Seba.
To wydaje z siebi tylko dzwieki.
pozdrawiam Lech

1. Data: 2000-08-23 19:21:22

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ;Kamasutra master; :

> Z ciebie za to jest inteligent.

Dzięki, lubię być doceniany.

>Ty moze jak to napisales nie jestes
> idiota- bo sie nie ujawniasz.

Kiedy pisałem, że nie jestem idiotą?

>Znasz chinskie przyslowie: Ze bylbys
> filozofem milczac- ludzie nie wiedzieli by o twojej glupocie"

Dobre.
Bardzo dobre :-)

> Przynajmniej cos pisze w przeciwienstwie do ciebie. MAdrosc czasami jest
> nie widoczna, trzeba czytac miedzy wierszami. Ale jak mozna miedzy
> wierszmi jak ty ledwo tekst czytacz.

Taki jak Twój jest faktycznie trudno przeczytać, bo nie wiem, czy to po
polsku, czy tu mieszanka z węgierskim zachodzi.
Pewnie jak uczyli pisać, uciekałeś na wagary.

Ptaszek Filip

1. Data: 2000-08-23 19:21:24

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek :

> Nie lubie robic z siebie idiotki, jestem bardzo inteligentna dziewczynka,
> zapytaj sie innych :-)).

Kogo?

>A tak w ogole to na nic mnie nie stac, jestem tylko
> zwykla Ania, a imbecylka bylam, jestem i chyba bede do konca zycia :-(. To
> jest niestety wrodzone, cecha dziedziczna w mojej rodzinie.

Wytłumacz mi, proszę, jedną rzecz - dlaczego raz piszesz, że jesteś "bardzo
inteligentną dziewczynką", a zaraz potem "imbecylką byłam, jestem i chyba
będę...".
Fascynuje mnie zjawisko schizofrenii, dlatego pytam. Byc może Twój przypadek
pozwoli mi wgłębić się w ten temat.

Filip

1. Data: 2000-08-23 19:56:00

Temat: Re: Ania Lipek wreszcie napisała cos "Ludzkim głosem"
Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Ania Lipek" możemy przeczytać:

>A tak w ogole to na nic mnie nie stac, jestem tylko
>zwykla Ania, a imbecylka bylam, jestem i chyba bede do konca zycia :-(. To
>jest niestety wrodzone, cecha dziedziczna w mojej rodzinie.

Genetyka poszła ostatnio ostro do przodu. Usuną Ci gen Lipkowatości i
Twoje bachory będą normalne (chociaż to pojęcie względne).

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// Idź swoją drogą a ludzie niech \\
\\ http://www.sinus.free.ecig.pl /\ mówią co chcą. (C) Dante Alighieri /

1. Data: 2000-08-23 19:59:05

Temat: Re: Ania Lipek wreszcie napisała coś " Ludzkim głosem" [pustak]
Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby ";Kamasutra master;" możemy przeczytać:

>MAdrosc czasami jest
>nie widoczna, trzeba czytac miedzy wierszami. Ale jak mozna miedzy
>wierszmi jak ty ledwo tekst czytacz.

Chyba pomyliłeś Usenet z katalogiem "Poezja" w bibliotece.

>toważyszka
>Dziórka

Bez komentarza.

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><< http://www.sinus.free.ecig.pl >>

na dzisiaj M$ OE 5.5.4133.2400 nie ma chyba żadnej
konkurencji przy pracy z Okienkami (C) Ferret Bull

Pa!
Miasto Aniołów....
Dzięcioły.
"Regresing Niehipnotyczny" - Metoda terapii i nie tylko
### Folkowa ankieta ###