Ankieta - konflikt w związku

1. Data: 2006-05-04 13:36:35

Temat: Ankieta - konflikt w związku
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zwracm się do Was z prośbą o poświęcenie paru minut czasu na wypełnienie
ankiety dotyczącej Konfliktów w związkach.
Dane z ankiety potrzebne są mi do pracy naukowej na studiach, sam
kwestionariusz jest też w pełni anonimowy.
Poniżej link:
http://www.ankieta.yoyo.pl
Z góry dziękuje.
Ania

2. Data: 2006-05-04 13:40:32

Temat: Re: Ankieta - konflikt w związku
Od: wytnijto <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje "nie wiem"
pozdrawiam lisu

3. Data: 2006-05-04 14:00:57

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Brakuje "nie wiem"
> pozdrawiam lisu

Pytanie dotyczy konkretnego Twojego(Waszego) związku.
Nie są to pytania ogólne dlatego też niema odpowiedzi "nie wiem" - należy to
odnieść do swojego obecnego związku lub też ostatniego.
Jeśli naprawdę nie chcesz popelnić błędu zaznaczając jedną z odpowiedzi to
pomiń ją.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.
Ania

4. Data: 2006-05-04 22:41:32

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:7...@n...onet.pl,
Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Jeśli naprawdę nie chcesz popelnić błędu zaznaczając jedną z
> odpowiedzi to pomiń ją.
> Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.

Przy podejściu z pomijaniem niektórych odpowiedzi i przy braku odpowiedzi
"nie wiem" ankieta została pusta.
Bo np. jeśli chodzi o ten konktretny związek, a nie było w nim zdrady, to co
nalezy Waszym zdaniek odpowiedziec na pytanie: Niewierność i zdrada jest
przyczyną konfliktów?

Albo przy parce dwóch superdbających o siebie co mają odpowiedzieć na: Brak
dbałości o wygląd jest przyczyną konfliktów?

Naprawdę chciałam pomóc i wypełnić ankietę, ale |IMHO jest ona kompletnie
źle skonstruowana, więc nie pomogę.

pozdrawiam Tatiana
--
Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5,
jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę.

5. Data: 2006-05-05 07:13:38

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Brak dbałości o wygląd jest przyczyną konfliktów?
>
> Naprawdę chciałam pomóc i wypełnić ankietę, ale |IMHO jest ona kompletnie

Wiesz ja odpowiadałam automatycznie że 'nigdy'
Ale teraz jak się zastanowię to rzeczywiście taka odpowiedź może
sugerować że w związku była zdrada ale żadnej ze stron to nie przeszkadza
i się o to nigdy nie pokłócili. Albo jedno chodzi jak fleja i straszydło
a drugiemu to wcale nie przeszkadza i nie ma na tym tle konfliktów.

Sylwia

6. Data: 2006-05-05 09:54:49

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i się o to nigdy nie pokłócili. Albo jedno chodzi jak fleja i straszydło
> a drugiemu to wcale nie przeszkadza i nie ma na tym tle konfliktów.

odpowiadając 'nigdy' stwierdzasz, że nigdy nie doszło do żadnego konfliktu na
tym konkretnym polu. Nie koniecznie to musi oznaczać, że nie zaszło takie
zdażenie. Faktem jest, że trudno sobie wyobrazić związek w którym dochodzi do
zdrady i nie powoduje to żadnego konfliktu.
Zaznaczając nigdy przy pytaniu o dbałość o wygląd nie określasz w żaden sposób
wyglądu partnera tylko to czy Ty uważasz, że jednak powinien ubierać się
inaczej, bardziej dbać o siebie itp - rzecz która rodzi konflikt w Twoim
związku. Każdy inaczej do tego podchodzi - przykładowy związek osób młodych
fanów PUNKa, Metal-ROcka i styl ich ubierania się dla nich jest normalny a dla
innej osoby która weszła by w taki związek byłby nie do zaakceptowania.
Pozdrawiam
Ania

7. Data: 2006-05-05 10:00:29

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla
> innej osoby która weszła by w taki związek byłby nie do zaakceptowania.

I w ten sposób ankietę można wyrzucić do kosza, bo jak odpowiem na pytanie o
ubiór "nigdy" to nie będziesz wiedziała, czy nie ma konfliktów, bo olewam
wygląd partnera, czy też nie ma konfliktów, bo w tym zakresie jesteśmy
zgodni. I tak jest z większością pytań w tej ankiecie. Ale wnioski mogą być
ciekawe, pole do interpretacji "co autor.." baaaardzo szerokie.

Agnieszka

8. Data: 2006-05-05 10:02:49

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> :

> [...]
do
> zdrady i nie powoduje to żadnego konfliktu.

No to ja źle odpowiedziałam.
W moim związku akurat nigdy nie doszło do konfliktu na skutek zdrady.
A zaznaczyłam pole "zawsze", bo wyobrażam sobie ze gdyby do zdrady doszło -
to zapewne stała by się ona przyczyną konfliktu.
Podobnie "inne zainteresowania". W moim związku nie ma na tym tle konfliktu,
bo mamy takie same zainteresowania, ale potencjalnie, gdyby były inne -
zapewne byłoby to często przyczyną konfliktu.

Tak że w sumie na wszystkie pytania odpowiedziałam źle.

Pozdrowienia.

Basia

9. Data: 2006-05-05 10:06:59

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:e3f7na$17iq$...@n...ipartners.pl,
Basia Z. <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> gdyby były inne - zapewne byłoby to często przyczyną konfliktu.
>
> Tak że w sumie na wszystkie pytania odpowiedziałam źle.

Czyli jako kolejna osoba potwierdzasz mój wniosek, że ankieta skonstruowana
jest do bani.

pozdrawiam Tatiana
--
Nie jeden dozna trwogi, kto roznosi trwogę
/Fredro/

10. Data: 2006-05-05 10:31:59

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgodni. I tak jest z większością pytań w tej ankiecie. Ale wnioski mogą być
> ciekawe, pole do interpretacji "co autor.." baaaardzo szerokie.

W takim wypadku odpowiadasz nigdy. Jak Ty i Twój partner olewacie ubiór - to
niema konfliktu - proste. Dokładnie to samo tyczy sie zdrady. Jak partner
zdradza i powoduje to konfikt to zaznaczasz odpowiednie odp, jesli zdradza a
to olewasz to zazn nigdy. To nie jest ankieta dotyczaca czy takie zdazenie ma
miejsce czy nie (pytanie nie jest w sytlu zdradzasz czy nie??) tylko czy
prowadzi to w Twoim zwiazku do konfliktu - innymi słowy może mieć miejsce
zdrada a nikomu to nie przeszkadzać - w tym wypadku mało prawdopodone ale tak
jak zauważyłam przy dbaniu o wygląd akurat tak może być bo jeśli olewasz to
jak się Ty czy Twój partner ubiera to niema to znaczenia czy ubiera sie dobrze
i dba o siebie czy też odwrotnie. Tobie akurat to nie przeszkadza ale jest
wiele związków gdzie to powoduje jednak problem - i to nie zawsze brak
dbałości o wygląd a jej nadmiar.
Ania

Rozwod , dzieci, decyzja jak itd...
LAST MINUTE dla Twojej rodziny