Ankieta nt."zaawansowania" a narzędzia

1. Data: 2000-03-20 00:30:46

Temat: Ankieta nt."zaawansowania" a narzędzia
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę potraktować ankietę z należytą powagą i udzielać odpowiedzi w typie:
"otrzymałem wynik: 2xA, 1xB, 1xC".
Pozwoli ta ankieta zorientować się, jak postrzegamy zaawansowanie.

1. Przez miasto Orzysz przechodzi kobieta z widocznym brzuszkiem, czyli
ciężarna. Myślisz:
A.polityka prorodzinna państwa przynosi świetne efekty.
B.nie uwierzę, że jest w ciąży do czasu, kiedy nie zobaczę narzędzia, którym
domniemana ciąża jest spowodowana.
C.o! kobiety w odmiennym stanie są piękne.

2.Na skrzyżowanie (w mieście Rybnik), na czerwonym świetle wpadają z dużą
prędkością dwa samochody Fiat Marea i VW. Po ich prawej stronie, stoi na
_zielonym_ świetle maluch, którego kierowca nie ma zamiaru jechać, a Ty
stoisz w samochodzie za nim. Myślisz:
A.co to za baran w tym maluchu! ma zielone i nie jedzie!
B.jeśli lubi jeździć to powinien kupić lepszy samochód, ciekawe czy w ogóle
ma prawo jazdy - bo nie jedzie na zielonym.
C.dobry kierowca, dzięki temu, że nie pojechał, żyje kilku ludzi więcej.

3.W Kielcach wchodzisz do baru mlecznego "Jaś i Małgosia" z ogromną chęcią
na zjedzenie ryby.
A.w Kielcach nie ma baru "Jaś i Małgosia", a ryby tylko w restauracji
"Rybex"
B.prosisz o rybę złowioną profesjonalnym sprzętem przez miłośnika, bo są
lepsze i mają większą zawartość ryby w rybie - jeśli takich nie ma to
wychodzisz obrażony(a).
C.zamawiasz rybę, zjadasz, wychodzisz (uśmiechasz się ewentualnie do ładnej
kelnerki).

4.Zostajesz na stoku w Górach świętokrzyskich przejechany przez narciarza
(typowy napad od tyłu). Leżysz z twarzą w szucznym śniegu, ale kątem oka
widzisz jego sprzęt i ubranie. Myślisz:
A.trudno, Ty tak robisz często.
B.ale ma sprzęt!!! świetnie jeździ!!! (udajesz, że przewróciłeś się sam,
żeby miłośnikowi narciarstwa nie było przykro)
C.mam nadzieję, że chociaż przeprosi.

Proszę potraktować ankietę _dość_ poważnie.

Z poważaniem
p...@r...pl
s...@f...onet

2. Data: 2000-03-20 07:24:05

Temat: Re: Ankieta nt."zaawansowania" a narzędzia
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja byc moze zdecydowalbym sie na odpowiedz:
1-C
2-A
3-C
4-A
...... chociaz jeszcze musze sie zastanowic ..... hmmm ...... czy moge
prosic o kolo ratunkowe - telefon do przyjeciela ? ;)))))

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b3s2d$dvi$...@a...webcorp.com.pl...

3. Data: 2000-03-20 07:37:07

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości:
>Proszę potraktować ankietę z należytą powagą i udzielać odpowiedzi w typie:
>"otrzymałem wynik: 2xA, 1xB, 1xC".

Otrzymałem wynik 1A, 2A, 3A, 4A
Ciekawe, co na to psycholog:-))))
Jurek

4. Data: 2000-03-20 07:48:23

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
1xC
2xA
3xC
4xC
pozdrowka
Jarek

5. Data: 2000-03-20 08:16:09

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. C. Ooo! kobiety w odmiennym stanie też są piękne.

2. A. Co to za baran w tym maluchu! ma zielone i nie jedzie!

3. B. Prosisz o rybę złowioną profesjonalnym sprzętem przez miłośnika, bo
są(zdecydowanie lepsze) i mają większą zawartość ryby (ikry i to lepszej z
punktu widzenia genetyki) w rybie - jeśli takich nie ma to wychodzisz
obrażony(a).

4. B+C=D ale ma sprzęt!!! jeździ jak dupek!!! i wiem, że nie przeprosi.

> Proszę potraktować ankietę dość poważnie.

Z poważaniem, jerz.

6. Data: 2000-03-20 09:24:47

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> Proszę potraktować ankietę _dość_ poważnie.

Staram się to poważnie potraktować, choć z lekkim zdziwieniem ;-| (tak jak na to
zasługuje)
I na żadne pytanie nie mogę odpowiedzieć serio bo:
1. Nigdy nie byłem w Orzyszu i:
A. Nie wiem czy tam jest jakakolwiek polityka, nie mówišc o prorodzinnej
B. Nie wiem czy tam mężczyźni majš wogóle jakiekolwiek narzedzia, a więc i o

ich jakości nie ma co gadać.
C. Kobiety w odmiennym stanie bywaja piękne, ale czy w Orzyszu koniecznie
też?
2.Nigdy nie byłem w Rybniku więc nie wiem czy tam wogóle sš jakies
czerwono-zielone swiatła, w zwiazku z czym cała reszta spekulacji jest bez
sensu.
3.Nie lubię jadać ryb (lubię ogladać żywe) i mierzi mnie spekulowanie o rybich
trupach. A szczególnie w kontekście gastronomii w Kielcach i surrealistycznej
ładnej kelnerki.
4.Nie jeżdżę na nartach, ani nigdy nie lezałem twarzš w sztucznym śniegu więc
nie mam pojęcia co sobie w takich dość osobliwych sytuacjach można myśleć. Może
zadawać pytanie: dlaczego ten snieg jest sztuczny? (bardziej miękki?, bardziej
twardy?, bardziej zimny?, bardziej zielony????). I ponieważ nie jeżdżę na
nartach nawet nie wiem czy to się robi w ubraniu....

Wybacz Piotrze, ale jakie pytania takie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Janusz
PS. Mój komentarz: mimo wszystko ;-))))))))))))))

7. Data: 2000-03-21 13:44:10

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> 2.Nigdy nie byłem w Rybniku więc nie wiem czy tam wogóle sš jakies
> czerwono-zielone swiatła,

Jeszcze sa, ale niedlugo nastapi calkowita rondyzacja skrzyzowan i
swiatla czerwono-zielone znikna :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

8. Data: 2000-03-21 14:02:13

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:

> Czesc [ciach]
> Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8b3s2d$dvi$...@a...webcorp.com.pl...
> typie:

Otrzymalam wyniki: 1A, 2A, 3C, 4D :-)

Anka
--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

---
Wybierz soczewki kontaktowe FOCUS! Wygraj Forda FOCUS!
Szczegoly promocji: http://www.focuskontakty.com.pl/focus.asp

9. Data: 2000-03-21 20:02:51

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Proszę potraktować ankietę z należytš powagš i udzielać odpowiedzi w typie:
> "otrzymałem wynik: 2xA, 1xB, 1xC".

Otrzymalem wynik: 3xA, 1xB, 4xC :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

10. Data: 2000-03-22 08:11:50

Temat: OT (Re: Ankieta nt....)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> 1. Przez miasto Orzysz przechodzi kobieta z widocznym brzuszkiem, czyli
> ciężarna. Myślisz:

Przychodzi pani do Opieki spolecznej po zasilek, bo ma duza rodzine - 13
dzieci do wyzywienia i ubrania. Urzedniczka prosi o wypelnienie
kwestionariusza z wyszczegolnieniem wszystkich dzieci. Pani wiec pisze w
kwestionariuszu:
1. Grzes
2. Grzes
3. Grzes
4. Grzes
5. Grzes
12. Grzes
13. Grzes

Urzedniczka pyta: Wszyscy synowie pani maja na imie Grzes?
- Taaak, wszyscy.
- A to, gdy ich pani wola, to jak ich rozroznia - Grzes Jeden, Grzes
Dwa, Grzes Trzy?
- Niee, normalnie - Grzes, a potem k... po nazwisku.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

chmiel japoński
Gdzie w Bydgoszczy kamien polny
6 frankow francuskich za godzine internetu !!!!
okazja ! skrzynki 6,50zl gat II
Pytanie-Kamien polny