Anna 12/98

1. Data: 2005-01-18 21:51:17

Temat: Anna 12/98
Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy moze ktoras z grupowiczek posiada ten numer Anny i dostep do skanera?
Kupilam ta gazete na aukcji na allegro, niestety nie ma tak arkuszy wzorow
co nie bylo zaznaczone w opisoe - no i poszukuje tych arkuszy, moze jakas
dobra dusza moglaby mi to zeskanowac?

bylabym ogromnie zobowiazana.

adres to aga malpa data kropka pl

pzdr
yenn

1. Data: 2005-01-19 08:31:19

Temat: Re: Anna 12/98
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam i zeskanuję chętnie, ale nie obiecuję, że zrobię to w tym tygodniu,
ponieważ jestem "zawalona" zajęciami. Postaram się zrobić możliwie szybko.
Ewentualnie przypomnij mi się na priva w następny poniedziałek, pamięć bywa
niestety zawodna.
Pozdrawiam-pela

1. Data: 2005-01-19 12:26:24

Od: " " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :) czy mogę również prosić o przesłanie tego numeru ( jeśli to nie
będzie stanowiło dużego problemu) . z góry serdecznie dziękuję :)

1. Data: 2005-01-19 13:05:08

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> Ewentualnie przypomnij mi się na priva w następny poniedziałek, pamięć bywa

Witaj

bardzo dziekuje:)
oczywiscie nie spieszy mi sie nigdzie - tyle prac czeka w kolejce ze szok :)

jak by co to bede pisac w przyszlym tygodniu juz na priv.

pozdrawiam
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest