Antyperspirant - kiedy go stosować?

1. Data: 2006-11-20 08:13:45

Temat: Antyperspirant - kiedy go stosować?
Od: "Unicron" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio wyczytałem na jakimś forum, że antyperspirant powinien być
stosowany po prysznicu, na zupełnie suchą skórę przed snem, aby
działał na drugi dzień - tzn stosować jakieś 8h wcześniej przed
zamierzonym poceniem się:) Czy to ma jakiś sens?

Pozdrawiam
Unicron

2. Data: 2006-11-20 10:47:20

Temat: Re: Antyperspirant - kiedy go stosować?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

urban legend?
Ja się myję rano przed ubieraniem (czyżbym był wyjątkiem?), więc w tym
przypadku taka teoria raczej nie sprawdzi się ;-)
Jacek

3. Data: 2006-11-20 13:31:04

Od: "Unicron" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> urban legend?
> Ja się myję rano przed ubieraniem (czyżbym był wyjątkiem?), więc w tym
> przypadku taka teoria raczej nie sprawdzi się ;-)
> Jacek

Ja osobiście też rano się myję i stosuje antyperspirant, ale może
jego działanie bedzie lepsze jesli bedzie duzej na ciele? Muszę
przetestować:)

4. Data: 2006-11-20 13:40:03

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Unicron" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Jacek napisał(a):
> [...]

Ja osobiście też rano się myję i stosuje antyperspirant, ale może
jego działanie bedzie lepsze jesli bedzie duzej na ciele? Muszę

Antyperspirant zamyka ujścia gruczołów potowych. W moim przypadku działą
lepiej, gdy jest użyty wieczorem, a potem po porannym myciu drugi raz.
Gdy używałąm go raz dziennie, tylko rano - pociłam się przez pierwsze pół
godziny - czyli akurat w drodze do pracy.

5. Data: 2006-11-20 17:03:34

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Unicron napisał(a):
> [...]
> działał na drugi dzień - tzn stosować jakieś 8h wcześniej przed
> zamierzonym poceniem się:) Czy to ma jakiś sens?

Witam. Według mnie nie ma sensu. Trzeba dać skórze trochę pooddychać.
Po wieczornym myciu nie używam antyperspirantu i o dziwo nie pocę się
pod pachami. Używam go po porannym natrysku i mam spokój do wieczora.
Pozdrawiam
Alkmina

6. Data: 2006-11-20 23:34:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Unicron napisał(a):
> [...]
> działał na drugi dzień - tzn stosować jakieś 8h wcześniej przed
> zamierzonym poceniem się:) Czy to ma jakiś sens?

Widzialem kiedys w TV jak wypowiadal sie na ten temat dermatolog.
Twierdzil, ze wiekszosc ludzi zle uzywa antyperspirantow przez co one
nie dzialaja tak jak powinny. Poinformowal, ze jedynym, slusznym
sposobem uzycia antyperspirantow jest stosowanie ich na sucha, umyta
skore przed spaniem.

--
Pozdr.

7. Data: 2006-11-21 21:27:14

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może chodziło o jakiś supermocny antyperspirant typu Etiaxil czy ewentualnie
Antidral- zaleca sie je używać w ten sposób dla najlepszej skuteczności (co
nie znaczy, że nie zadziałają użyte 30 minut np. przed dużym wysiłkiem).

lęki seksualne (chyba)
Co to było?
dziwna kulka w mosznie
plesn na ubraniach