Antyreklama Vanish

1. Data: 2007-11-25 11:21:32

Temat: Antyreklama Vanish
Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Skuszony reklamą zakupiłęm Vanish proszek do dywanów i rozpocząłem
eksperymenty.

Na początek mały kawałek dywanu za telewizowem (pisało, żeby w mało
widocznym miejscu). Dywan taki standardowy, z krótkim, gęstym włosiem,
bordowo-biało- z elementami czarnymi.

1. podejście: odkurzanie, rozsypanie proszku, wtarcie, 30 minut (pisało, że
ma być 20), odkurzanie.... żadnego efektu.

2. podejście: odkurzanie, rozsypanie proszku, wtarcie, za 2 godziny ponowne
tarcie, na drugi dzień odkurzanie ... żadnego efektu

dodam, że miejsce wybrane "nieco" przybrudzone,

3. podejście - inny 3 dywany - taki zwykły chodnik, 2 rodzaje "włochatych" -
procedura jak w pkt. 2 - efekt - jak w pkt. 2.

Słowem - wywaliłem 20 kilka złotych na coś co w reklamie tak pięknie
czyści... :)

I teraz pytanie - może coś robię nie tak, czy to po prostu bubel?

Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2007-11-25 11:36:04

Temat: Re: Antyreklama Vanish
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:fibm1u$q9l$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *Janusz K.* napisał(a):

> Skuszony reklamą zakupiłęm Vanish proszek do dywanów i rozpocząłem
> eksperymenty.

Moi rodzice to testowali. Efekt zbliżony do opisywanego przez Ciebie. No,
może _ciut_ lepiej. Ale nie na tyle, żeby warto się nad tym proszkiem
pochylić.

--
Big Jack
//////

3. Data: 2007-11-25 12:23:24

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem płyn do mycia naczyń Pure, reklamowany przez Bożenę Dykiel,
ale za cholerkę nie chce mi zczyścić przypalonej, tłustej patelni tak jak
na reklamie, nie wiem czy nie reklamować w/w płynu? :-)
PS. pomogły dobiero czyściki z mydłem zakupione w sklepie Lidl za 2zł
chyba 10sztuk. :-)

4. Data: 2007-11-25 12:39:12

Od: rybak <b...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Nov 2007 12:21:32 +0100, "Janusz K." <a...@o...pl> wrote:

>Witam
>Skuszony reklamą zakupiłęm Vanish proszek do dywanów i rozpocząłem
>eksperymenty.

[ciach]

>I teraz pytanie - może coś robię nie tak, czy to po prostu bubel?

Moim zdaniem bubel. Żona kupiła to i rozsmarowała na całym dywanie i
wykładzinie. Efekt końcowy praktycznie zerowy a do tego pozbyć się
tego później to prawdziwe wyzwania.

rybak

5. Data: 2007-11-25 12:54:36

Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Skuszony reklamą zakupiłęm Vanish proszek do dywanów i rozpocząłem
> eksperymenty.

mi nie działa. szare mydło daje lepsze efekty.

6. Data: 2007-11-25 13:15:16

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy bym takiego czegoś nie kupił, to po primo. Nigdy nie słyszałem aby
suchy proszek mógł wyczyścić dywan, ponieważ czegokolwiek by nie użyć czy
tam jakiegoś płynu lub mydła, to brud wiąże wytworzona piana, to po drugie
primo.
Wyłącznie piana, chociaż jest przypadek, kiedy trzepie się dywany na śniegu
i to cos tam daje. Proszkiem można najwyżej odświeżyć lub zamaskować fetory.

Czy Wy wszyscy jesteście może "informatykami"? ;)

P.

P.S. Mój piątkowy klient zdążył się pochwalić, że jest informatykiem i
bierze tam ileś za godzinę, podczas gdy nie potrafił odpowiedzieć na żadne z
pytań i nie wiedział na jakim programie najczęściej zapuszczają w domu
pranie.

7. Data: 2007-11-25 15:01:44

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Mój piątkowy klient zdążył się pochwalić, że jest informatykiem i
> (...) nie wiedział na jakim programie najczęściej zapuszczają w domu
> pranie.

widocznie jest administratorem a nie programistą :)))

8. Data: 2007-11-25 17:08:29

Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz K." <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> czyści... :)
>
> I teraz pytanie - może coś robię nie tak, czy to po prostu bubel?

ja akurat nie testowałam vanisha w proszku, bo taki sposob czyszczenia
wydawal mi sie bzdurny od poczatku i balam sie zabrudzic tym proszkiem dywan
ale przetestowalam kilka vanishy w plynie i wnioski sa takie:
- czyszczenie kanap, tapicerek, chodnikow, obić krzesel - umiarkowane - duzo
szybciej czysci stary dobry wezyr
- czas czyszczenia - to jest najwiekszy problem - zeby doczyscic cokolwiek,
trzeba powtarzac czyszczenie 3-5 razy - bardzo czesto po wysuszeniu w
miejscu czyszczenia robily sie plamy
- cena księżycowa - jak dla mnie to za drogie

Dalam sie tez naciagnac kiedys na vanisha w sprayu czyszczacego plamy - to
okazal sie juz zupelny bubel - zero efektu - po kilkunastu probach
doczyszczenia plamy tym vanishem odpuscilam - jak wyschlo wkurzona
wyczyscilam to zwyklym plynem do naczyn

jak dla mnie vanish to zlodziejstwo i tyle

pozdrawiam
Ania

9. Data: 2007-11-25 17:51:36

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fetory.
>
> Czy Wy wszyscy jesteście może "informatykami"? ;)

no wiesz, czasem poeksperymentować trzeba, a nóż okazałoby się, że proszek
to cudo i działa jak w reklamie!
ale ponieważ nie działa - po przeprowadzonym eksperymencie "opublikowałem"
jego wyniki, żeby inni mojego błędu nie popełnili (licząc na podobny odzew
od czytających, jeśli mają podobne doświadczenia z innymi produktami).
Zresztą, jak się okazało - inni mają podobne obserwacje do moich - i feee,
nie podzielili się z grupą !!!

Janusz

10. Data: 2007-11-25 17:53:27

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Janusz K." <a...@o...pl> wrote in message

> jak dla mnie vanish to zlodziejstwo i tyle

i dlatego trzeba o tym pisać i mówić! jak produkują g... to trzeba ostrzec
innych!

> pozdrawiam
> Ania
Pozdr.