Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią

1. Data: 2015-03-04 09:17:15

Temat: Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią"

Liczba osób, które przestają szczepić dzieci, wzrasta - podaje się, że to 10-14 tys.
rodziców. - W skali kraju to nie jest dużo, ale z drugiej strony - kiedyś było tylko
2 tys. Jak to będzie rosło w takim tempie, to zacznie być niebezpiecznie - mówiła
prof. Litwińska. - Z przerażeniem zobaczyłam wypowiedź matki z ruchu
antyszczepionkowego, że podała dziecku jedną dawkę szczepionki przeciw polio. U nas
dziecko jest bezpieczne. Ale co się stanie, jeśli wyjedzie się z nim do krajów
azjatyckich, Indii czy Afryki? Przecież tam jest dziki szczep polio. I co wtedy?
Dziecko zachoruje - ostrzegała wirusolog.

Jej zdaniem zauważalna jest narastająca agresja wśród przeciwników szczepień. - Są
takie komentarze, które aż zieją nienawiścią. Pojawiają się sugestie, że lekarzowi na
pewno jakiś koncern medyczny zapłacił za to, żeby namawiał do szczepionek. W
wypowiedziach guru ruchu antyszczepionkowego często pojawiają się nieprawdy. Że w
szczepionkach jest rtęć, aluminium, glutaminian sodu. Nie jest tak. W jedzeniu jest
szkodliwych substancji więcej - powtarzała ekspertka.

Rodzice mają obowiązek

Wirusolog przypominała, że jest obowiązujący kalendarz szczepień i - przynajmniej w
teorii - obowiązek dla rodziców. - Jest możliwość nałożenia kary za nieszczepienie,
ale nie jest to przestrzegane. Powinien pilnować tego sanepid, ale tak nie jest -
powiedziała w TOK FM prof. Litwińska. - Nieszczepienie dziecka to nie wolna wola
rodzica, to typowe działania antyspołeczne - to narażanie bezpieczeństwa innych
dzieci, które nie mogły być zaszczepione - np. chorujących na nowotwory. Dla nich
choroba zakaźna może być śmiertelna - mówiła prof. Litwińska.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
512959,Wirusolog__Nie_mozna_lekcewazyc_odry__To_bard
ziej.html

2. Data: 2015-03-05 04:27:58

Temat: Re: Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> "Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią"Liczba osób, które
przestają...................ciach

Przemysław Cuske ze Stowarzyszenia NOP, On namawia, by nie szczepić dzieci
02.03.2015 05:16

Przemysław Cuske ze Stowarzyszenie Stop NOP przekonuje, że choroby wieku
dziecięcego są po to, aby je przebyć i nabyć odporność

Prze­my­sław Cuske jest za­ło­ży­cie­lem Ogól­no­pol­skie­go
Sto­wa­rzy­sze­nia Wie­dzy o Szcze­pie­niach ,,STOP NOP",
zrze­sza­ją­ce­go ro­dzi­ców, któ­rzy nie chcą szcze­pić swo­ich
dzie­ci. Sam jest ojcem dwój­ki ma­lu­chów, któ­rych także nie
za­szcze­pił. Dla­cze­go?

Szcze­pion­ki mają alu­mi­nium, które może spo­wo­do­wać al­zhe­ime­ra,
że­la­ty­nę, która jest od­po­wie­dzial­na za po­wsta­wa­nie aler­gii,
ra­ko­twór­czą for­ma­li­nę, glu­ta­mi­nian sodu, który nisz­czy układ
ner­wo­wy oraz rtęć - prze­ko­nu­je Prze­my­sław Cuske. - Wiele
szcze­pio­nek w Pol­sce jest pro­du­ko­wa­nych na bazie ko­mó­rek
po­cho­dzą­cych z abor­cji. O tym się jed­nak nie mówi. Wpro­wa­dza­ny
jest obcy ma­te­riał ge­ne­tycz­ny - stra­szy ro­dzi­ców za­ło­ży­ciel
sto­wa­rzy­sze­nia. Coraz czę­ściej się sły­szy, że ro­dzi­ce nie
de­cy­du­ją się na za­szcze­pie­nie dzie­ci. Stąd za­pew­ne m.in.
ostat­nie przy­pad­ki za­cho­ro­wań na odrę.

- W Pol­sce pro­pa­gan­da prosz­cze­pion­ko­wa jest je­dy­ną drogą
pro­fi­lak­ty­ki. Cho­ro­by wieku dzie­cię­ce­go są po to, aby je
prze­być i nabyć od­por­ność - za­pew­nia ro­dzi­ców Cuske. Więk­szość
le­ka­rzy jest jed­nak od­mien­ne­go zda­nia. W pierw­szej dobie życia
szcze­pi się dzie­ci prze­ciw­ko gruź­li­cy i żół­tacz­ce. Ale Cuske wie
swoje. Prze­ko­nu­je, że prze­ra­ża­ją­ce jest to, że nikt nie pyta
ro­dzi­ców o zgodę. Nikt tego dziec­ka wcze­śniej nie bada, czy jest np.
uczu­lo­ne na skład­ni­ki szcze­pion­ki. Dzie­ci szcze­pi się z
au­to­ma­tu. W Pol­sce sły­szy się jedno, że po­wi­kła­nia czy
pro­ble­my zdro­wot­ne nie mają żad­ne­go związ­ku ze szcze­pie­nia­mi,
mimo że nie do­ko­na­no pod tym kątem żad­nych ana­liz.

3. Data: 2015-03-05 06:01:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@o...pl> wrote in message news:X2QJw.49792$uP4.14502@fx20.iad...
> Przemysław Cuske ze Stowarzyszenia NOP, On namawia,
> by nie szczepić dzieci 02.03.2015 05:16
>
> Przemysław Cuske ze Stowarzyszenie Stop NOP przekonuje,
> że choroby wieku dziecięcego są po to, aby je przebyć i nabyć odporność

Np. polio... trzeba przebyć i się uodpornić. Brawo za inteligencję.
Może pan Cuske nabyłby polio dla swoich dzieci i wtedy pogadamy?

> [...]
> ro­dzi­ców, któ­rzy nie chcą szcze­pić swo­ich dzie­ci. Sam jest ojcem
> dwój­ki ma­lu­chów, któ­rych także nie za­szcze­pił. Dla­cze­go?

Bo brak mu wiedzy?

> [...]
> sły­szy się jedno, że po­wi­kła­nia czy pro­ble­my zdro­wot­ne nie mają
> żad­ne­go związ­ku ze szcze­pie­nia­mi, mimo że nie do­ko­na­no pod tym

Według pana Cuske nie dokonano...

4. Data: 2015-03-05 06:47:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl
glob wrote:
> "Antyszczepionkowcy zieją nienawiścią"Liczba osób, które
przestają...................ciach

Przemysław Cuske ze Stowarzyszenia NOP, On namawia, by nie szczepić dzieci
02.03.2015 05:16

To co opowiadają tacy osobnicy to bzdury wyciągniete z brudnego odbyta, gdyż całe
wsie i miasteczka umierały na epidemie przed epoką szczepień, a ci co udało im się
przeżyć kończyli jako kalecy. Tu jest problem antyspołecznej postawy takich
osobników, tak nienawidzą że szukają tylko czegoś czym by mogli mordować innych
ludzi.

5. Data: 2015-03-05 07:58:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemol
Już kiedyś pisałem że religianci to nie jest ludzki gatunek.
Bo do nich nie dociera, że natura nie dała im futra i muszą ingerować za pomocą
rozumu aby dupa nie zamazła.
A jak zachowują się religianci, nie ingerujcie, bądzie naturalni, zachowują się jak
zwierzęta, które mają futra. Najprawdopodobniej neandertalczycy wygineli bo nie mieli
jeszcze takiego mózgu aby troszczyć się za siebie, mózg był jeszcze zwierzęcy, że
natura dała futro, pazury, dziub, kły i oni nie muszą ingerować, tym samym nagle homo
sapiens porzuca neandertalczyk, z którym kopulował bo by też wyginął gdyby ubranka
nie uszył, włóczni czy łuku nie zrobił, ognia nie rozpalił. Ale geny się zmieszały i
mamy taką chorą postawę....natura o nas zadba. Wypuścić z gołymi dupami na mróz i
nich natura się zatroszczy. Ciekawe dlaczego nie biegają z gołymi dupami, bo szybko
pierdolec by im przeszedł?

6. Data: 2015-03-05 08:18:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl wrote:

> Przemysław Cuske ze Stowarzyszenia NOP, On namawia, by nie szczepić
> dzieci
> 02.03.2015 05:16

> Szcze­pion­ki mają amelinum

...a amelinum się nie maluje ;)

--
????
???

7. Data: 2015-03-05 08:21:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
m...@o...pl wrote:

> Przemysław Cuske ze Stowarzyszenia NOP, On namawia, by nie szczepić
> dzieci
> 02.03.2015 05:16

> Szcze­pion­ki mają amelinum

...a amelinum się nie maluje ;)

--
????
???

Najlepsze jest to że jedzenie ma więcej składników szkodliwych niż szczepienia, a
nadal wpierdalają.

8. Data: 2015-03-05 11:30:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Najlepsze jest to że jedzenie ma więcej składników szkodliwych niż
> szczepienia, a nadal wpierdalają.

Dobrze chociaż, że jako słodzika nie używają cukru ołowiowego jak u Rzymian.

--
????
???

9. Data: 2015-03-05 13:01:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krzewicki
Słodzik też jest szkodliwy, jak liczyli tyle jest chemii w produktach, że rocznie
jemy pół kilo proszku do prania. Moim zdaniem powinni założyć ruch antyjedzeniowy, a
następnie antypowietrzny czyli przestać oddychać, bo wiesz same spaliny i metale
ciężkie w powietrzu.

10. Data: 2015-03-05 13:51:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> antyjedzeniowy, a następnie antypowietrzny czyli przestać oddychać, bo
> wiesz same spaliny i metale ciężkie w powietrzu.

Akurat tutaj globiku przegiąłeś, bo za ekologią i ruchem szeroko pojętych
Zielonych to ja z całego serca jestem.

--
????
???

Ksiądz Wieńczysław Łukasik chciał zabić swoje dziecko
Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.
Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Prawda
Arab