Apartament z wiejskim obiadem

1. Data: 2001-06-29 11:15:01

Temat: Apartament z wiejskim obiadem
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomi z Polanicy wynajmuja na lato pokoje w swoim domu i zaproponowali
jako atrakcje obiad u mnie na wsi! Zamierzam przygotowac kaczke (z
miejscowego chowu) i co mi tam jeszcze fantazja podpowie. Ale sie wkopalam!

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-06-29 11:15:38

Temat: Re: Apartament z wiejskim obiadem
Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jako atrakcje obiad u mnie na wsi! Zamierzam przygotowac kaczke (z
> miejscowego chowu) i co mi tam jeszcze fantazja podpowie. Ale sie

No ale zaproszenie sprzed roku chyba aktualne ?:)))

Możesz im jeszcze prosiaka pieczonego zaserwować :)
Albo owieczkę ?:)))

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-29 11:17:42

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jako atrakcje obiad u mnie na wsi! Zamierzam przygotowac kaczke (z
> miejscowego chowu) i co mi tam jeszcze fantazja podpowie. Ale sie

Jakby ktos chcial obejrzec i ewentualnie wynajac, to polecam
http://www.ng.pl/ng/apartament/index.html

To sie chyba nazywa spamerstwo... Sorry...
DB

1. Data: 2001-06-29 11:17:42

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-29 11:20:26

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilly was here" <M...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:9hho17$de5$1@flis.man.torun.pl...
> wkopalam!
>
> No ale zaproszenie sprzed roku chyba aktualne ?:)))
>
> Możesz im jeszcze prosiaka pieczonego zaserwować :)
> Albo owieczkę ?:)))

Ja przed rokiem zapraszalam czy wiosna? A prosze bardzo! koczuje na moich
"wlosciach", mleczko mam, piec dziala, woda w studni jest. Poprostu Eden!
Przyjedz, zobacz...

1. Data: 2001-06-29 11:21:04

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie chyba nazywa spamerstwo... Sorry...

Nawet podwójne :)))

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-29 11:28:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Znajomi z Polanicy wynajmuja na lato pokoje w swoim domu i zaproponowali
>jako atrakcje obiad u mnie na wsi! Zamierzam przygotowac kaczke (z
>miejscowego chowu) i co mi tam jeszcze fantazja podpowie. Ale sie wkopalam!

no, no - kongratulacje!
Mowisz, ze to tylko 80 pare km od Wroclawia...hhhmmm

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-29 19:51:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dana <d...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
moich
> "wlosciach", mleczko mam, piec dziala, woda w studni jest. Poprostu
Wiosną, w zamian za projekt ogrodu. ;-)
Masz już wizję zagospodarowania terenu?
pozdr. Jerzy

salatka bobowa ?