Apel do partyjotów wojska polskiego

1. Data: 2016-10-10 17:26:01

Temat: Apel do partyjotów wojska polskiego
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/1375-ap
el-plk-mazguly-komu-sluzy-macierewicz-dokad-minister
-bedzie-kompromitowal-wojsko-polskie

2. Data: 2016-10-10 19:27:43

Temat: Re: Apel do partyjotów wojska polskiego
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 października 2016 17:26:07 UTC+2 użytkownik Lord Gender
napisał:
> http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/1375-ap
el-plk-mazguly-komu-sluzy-macierewicz-dokad-minister
-bedzie-kompromitowal-wojsko-polskie

No to obstaffiamy - wezmą się i zamachną czy nie wezmą. Kto przegra ten stawia
kolejkę.

3. Data: 2016-10-11 04:58:28

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież ludzie już praktycznie z ulic nie schodzą non stop protesty, a ci na
bezczela jeden cham przez drugiego plują na polaków i to ewidentni zdrajcy narodowi,
jeszcze ta agentura ruska w tle Macierewicza. Długo ludzie nie wytrzymają tego
złodziejstwa bo kradną całymi garściamy z klerem, jeden przez drugiego co polacy
wypracowali i to nie obejdzie się bezkarnie dla nich.

4. Data: 2016-10-11 20:11:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 października 2016 04:58:36 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
> drugiego co polacy wypracowali i to nie obejdzie się bezkarnie dla nich.

To że kaczyści zaczęli irytować większość narodu to jedno, ale już nie jest
takie pewne czy ci którzy dysponują środkami do zbrojnego zamachnięcia się mają
wystarczające jaja, wystarczającą siłę i wystarczające zamiary. Bo jak nie,
to nawet w przypadku, kiedy zrobią rozruch może wyjść jak z puczystami którzy
niedawno próbowali pozbyć się Erdogana. Mam duże wątpliwości co do kondycji
narodu, który ma zero oddechu i kolana jak z gumy.

Zawłaszczanie dziecka
Zawłaszczanie dziecka.
Dużo się wyjaśniało
Hipnoza