Arboretum w Wojsławicach

1. Data: 2004-05-27 20:47:03

Temat: Arboretum w Wojsławicach
Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę jadę na Dolny Śląsk i zastanawiam się, czy nie wykorzystać
tego czasu i nie wybrać się np. do arboretum w Wojsławicach. Czy ktoś
był tam ostatnio i orientuje się, czy azalie i rododendrony jeszcze kwitną?
Byłam tam daawno temu, jeszcze w podstawówce, ale do dziś pamiętam
te piękne widoki i chętnie bym je jeszcze raz zobaczyła ;-)

A przy okazji - może ktoś poleci jakąś godną odwiedzenia szkółkę
w okolicach Wałbrzycha/Kotliny Klodzkiej?

Pozdrawiam wieczornie
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/

2. Data: 2004-05-28 01:43:44

Temat: Re: Arboretum w Wojsławicach
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> wrote in message

> W sobotę jadę na Dolny Śląsk i zastanawiam się, czy nie wykorzystać
> tego czasu i nie wybrać się np. do arboretum w Wojsławicach.

Koniecznie zajrzyj! Nawet jesli rozaneczniki juz przekwitly, jest tam wiele
ciekawego.
To znany ogrod i zaluje, ze jeszcze tam nie bylem.

> Byłam tam daawno temu, jeszcze w podstawówce, ale do dziś pamiętam
> te piękne widoki i chętnie bym je jeszcze raz zobaczyła ;-)

Moze potrafilabys je teraz nazwac, nie tyle podziwiac? :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-05-28 04:04:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawego.
> To znany ogrod i zaluje, ze jeszcze tam nie bylem.

> Moze potrafilabys je teraz nazwac, nie tyle podziwiac? :)

W Wojsławisach pod parkiem na drodze jest wiele punktów sprzedaży.
Azalie i rożaneczniki jeszcze kwitną.Kupisz ich tam tyle,że forsy
braknie.Zajrzyj do Książa pod Wałbrzychem,tam jest aleja różaneczników,
inie tylko.Tam chodziłem na wagary.A jak będziesz w Książu wstąp do
Szczawna. Mirzan

4. Data: 2004-05-28 05:58:17

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in

> [...]

Bylam w ub. sobote, teraz najlepsza pora, bo wszystko w pelnym
rozkwicie.

> W Wojsławisach pod parkiem na drodze jest wiele punktów
> sprzedaży.

3 konkretnie (a wlasciwie to 2 i pol :-))i ostatnio nic ciekawego nie
bylo. ALe moze juz uzupelnili.

> Zajrzyj do Książa pod Wałbrzychem,tam jest aleja
> różaneczników, inie tylko.Tam chodziłem na wagary.A jak będziesz w
> Książu wstąp do Szczawna.

Ksiaz warto zobaczyc dla samego zamku, tarasow i parku, zwlaszcza ze
ostatnio troche sie tym zajeli. Palmiarnia w Szczawnie moze byc ciekawa,
jest tuz obok drogi prowadzacej na parking w Ksiazu. Najciekawszym
obiektem w okolicy jest szkolka bylin w Dobromierzu, ale oni tylko hurt,
niestety.. Ale to wszystko jest kawalek od Niemczy i Wojslawic.
Okolice Niemczy sš bardzo ciekawe dla przyrodnika, ale ogrodniczo poza
Wojslawicami to za bardzo nie ma co tam ogladac.
Pozdrowienia - Ewa Sz., wlasnie startujaca na Wzgorza Niemczanskie :-)
Z lopatka :-D

5. Data: 2004-05-28 06:12:37

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
>[ciach]
>
> Pozdrowienia - Ewa Sz., wlasnie startujaca na Wzgorza Niemczanskie :-)
> Z lopatka :-D

a ja jadę do Wojsławic jutro z przedszkolakami na Dzień Matki ;-)

pozdr
Ania co kiełbasę przygotowała

6. Data: 2004-05-28 09:01:04

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

< Tam chodziłem na wagary.

Witaj w klubie ;)

Pozdrawiam Halina

7. Data: 2004-05-28 09:05:13

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> W sobotę jadę na Dolny Śląsk i zastanawiam się, czy nie wykorzystać
> tego czasu i nie wybrać się np. do arboretum w Wojsławicach.

Dzięki stokrotne, na śmierć zapomniałam, że to już czas tam zawitać :)

Pozdrawiam Halina

8. Data: 2004-05-28 10:27:14

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał...
> "mirzan" <l...@o...pl>
> Bylam w ub. sobote, teraz najlepsza pora, bo wszystko w pelnym
> rozkwicie.
Ja pewnie wybiorę się po weekendzie, bo w dolnośląskie jadę dopiero
jutro.

> 3 konkretnie (a wlasciwie to 2 i pol :-))i ostatnio nic ciekawego nie
> bylo. ALe moze juz uzupelnili.
Ja i tak dla siebie raczej kupować nie będę, ale dla Mamy ;-) Może coś
tam Mama sobie jednak wybierze. Sama nie ma jak się wybrać, bo bez
auta trudno.

Byłam, byłam, parę razy i tez dawno ;-) Ale z Książem poczekam aż mąż
do mnie dojedzie, to wybierzemy się razem.

Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich na całe trzy tygodnie pewnie
i życzę dużo słońca, mniej deszczu (ale żeby pomógł w podlewaniu),
a najmniej chwastów ;-))))))

9. Data: 2004-05-28 11:49:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie
>
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> < Tam chodziłem na wagary.
>
> Witaj w klubie ;)
>
> Pozdrawiam Halina

Wałbrzyszan czy wagarowiczów?-witaj ,Mirzan

10. Data: 2004-05-28 14:49:09

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

> Wałbrzyszan czy wagarowiczów?-witaj ,Mirzan

Ani, ani.

W klubie książańskich włóczęgów.
Juz mój ojciec w latach swojej młodości "zrywał się" w tamtejsze plenery.
A jest gdzie pochodzić i wcale nie trzeba do zamku :).

Pozdrawiam Halina

Wczasy w Miedzyzdrojach
Choroby PILNE
co to jest?