Aronia

1. Data: 2002-07-16 13:59:59

Temat: Aronia
Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy
Zapowiada mi się na działce klęska urodzaju aronni.
Do tej pory robiłam z niej tylko sok, może znacie przepisy
na inne wyroby z aronii. Podobno można zrobić jak borówkę
do mięsa ale jak?
Z góry dziękuję za każdy pomysł.
Pozdrawiam
EWA

1. Data: 2002-07-16 14:08:41

Temat: Re: Aronia
Od: "Karina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EWA" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Do tej pory robiłam z niej tylko sok, może znacie przepisy
> na inne wyroby z aronii. Podobno można zrobić jak borówkę

dżem, dżem dżem, ale nie jako główny składnik tylko lekko afrodyzujący
dodatek do każdego innego standardowego

1. Data: 2002-07-17 06:07:20

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Kiedy się ją zbiera? Po czym poznać, że dojrzała?

Namaste!

EuGeniusz Dębski

1. Data: 2002-07-17 08:21:47

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> napisał w
wiadomości news:ah31la$72k$1@absinth.dialog.net.pl...
> Hej!
> Kiedy się ją zbiera? Po czym poznać, że dojrzała?

Kiedy mocno czarna, najlepsza ,gdy przemarznie.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2002-07-17 13:26:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy się ją zbiera? Po czym poznać, że dojrzała?

Pamiętasz dowcip?
Dojrzałeś? Dojrzałem. No to spadamy.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-17 13:51:07

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kamas mnie wyprzedził z odpowiedzią, ale ma rację.
Ja nie czekam aż przemarznie zwłaszcza, że w tym roku zapowiada się
wcześniej. Myślę że pod koniec sierpnia będze dobra.
W dalszym ciągu proszę o jakieś przepisy.
Karinie dziękuję za podpowiedź z dżemami.

Pozdrawiam
EWA

Użytkownik EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah31la$72k$...@a...dialog.net.pl...

1. Data: 2002-07-17 16:57:03

Temat: Re: Aronia (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EWA" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
>Do tej pory robiłam z niej tylko sok, może znacie przepisy
>na inne wyroby z aronii. Podobno można zrobić jak borówkę

...do mies jest doskonala.......zawalamy w domu pol piwnicy
sloikami.......ale przepis to mam chwilowo w innym domu....Czekaj
cierpliwie.......Znalazlam taki post z grupy sasiedniej.......

"Moja żona robiła pseudo-żurawinę do mięsa: 2 kg aronii, 2 kg
jabłek, 2 kg gruszek, 1 kg cukru. Aronię i utarte jabłka
prażyła, na końcu dodała gruszki pokrojone w ósemki, jeszcze troche
podprażyła, potem do słoików i na drugi dzień pasteryzacja.
Zobaczymy w zimie jak smakuje - przepis nie wypróbowany do tej pory.
Pozdrawiam"

Autor:Krzysztof Wilk
Temat:Re: Odp: aronia
Grupy dyskusyjne:pl.rec.ogrody

1. Data: 2002-07-18 11:19:57

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Czekam cierpliwie zwłaszcza że jeszcze nie dojrzała.

Pozdrawiam
EWA
Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah476b$2tl$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-07-23 11:56:52

Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do tej pory robiłam z niej tylko sok, może znacie przepisy
> na inne wyroby z aronii. Podobno można zrobić jak borówkę

Wina, wina i jeszcze raz wina ...

Pozdrawiam, PZ

książka kucharska
co dzisiaj spożywacie?
Im kobieta starsza, tym lepsza z niej kucharka.
Pytanie do kofeinistów
ryż + cukinia