Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"

11. Data: 2019-06-18 14:25:43

Temat: Re: Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:qe8vnm$mva$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
ligencja-uwierzy-w-boga

> Każda wiedza oparta jest na wierze.
>
> 'gdyby uczeń nie zakładał, że nauczyciel, lub podręcznki
> mówi prawde, to niczego by się nie dowiedział'...

Manipulacja dwoma, różnymi znaczeniami tego słowa...

Wiara w mówienie prawdy to coś zupełnie innego niż wiara w boga.
Zastanów się mocno zanim napiszesz kolejna bzdurę...

12. Data: 2019-06-18 14:31:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <M...@j...ru> wrote in message
ligencja-uwierzy-w-boga

> Mowa jest o inteligencji, o rozumnej istocie a nie o kimś odmóżdżonym
> przez "naukę".

Religia lub takich co są nauką nieskażeni jeszcze - mózgi nowe, nieużywane
:-)

13. Data: 2019-06-18 18:37:07

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.06.19 um 17:22 schrieb Kviat:
> [...]
> będzie mówić o jakiejś inteligencji. Wiara w boga to zaprzeczenie
> inteligencji.
> Nawet u ludzi zachodzi taka korelacja, że im człowiek bardziej
> inteligentny, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że trafimy wśród takiego
> na wierzącego.
>
> Wiarę w boga ktoś musi zaprogramować, tak przecież dzieje się z ludźmi.
> Ludzie wierzą w tego boga, jaki w danym rejonie im zaprogramowano.
> Niezależnie w jakim rejonie się urodzili i jaki tam bóg akurat
> obowiązuje, to cechą wspólną i uniwersalną jest to, że wykształcenie

Uwierzy w zmartwychwstanie, niepokalane poczecie i trojce?

--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-06-19 03:04:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-18 08:23, gazebo wrote:
ligencja-uwierzy-w-boga

> moze bys tak sprawdzil co to jest blad ekwiwokacji

Dlatego tak ważne jest doświadczenie.
Tylko wiedza oparta na doświadczeniu jest cenna.

//gdybys posłuchał, to byś nie pytał.
https://youtu.be/Beom5bZO7lQ?t=5

15. Data: 2019-06-19 03:17:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-18 13:22, Trybun wrote:
ligencja-uwierzy-w-boga

> Mowa jest o inteligencji, o rozumnej istocie a nie o kimś odmóżdżonym
> przez "naukę".

No właśnie, chodzi o tę perspektywe.

//a sztuczna inteligencja i tak, uczy się na ludzkich wzorcach.
https://www.youtube.com/watch?v=OuUe-xxr4nw

16. Data: 2019-06-19 03:20:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-18 14:25, Pszemol wrote:
> [...]
>
> Wiara w mówienie prawdy to coś zupełnie innego niż wiara w boga.
> Zastanów się mocno zanim napiszesz kolejna bzdurę...

Gdybyś posłuchał chwile, może coś byś zrozumiał?
https://youtu.be/Beom5bZO7lQ?t=5

17. Data: 2019-06-19 08:29:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2019 o 02:04, Ilona pisze:
ligencja-uwierzy-w-boga

> Dlatego tak ważne jest doświadczenie.

nie sprawdziles

--
gazebo

18. Data: 2019-06-20 00:16:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-19 08:29, gazebo wrote:
ligencja-uwierzy-w-boga

> nie sprawdziles

zacząłeś, choć czytać, e_booczka, do którego link dosłałeś?

//?

19. Data: 2019-06-20 06:38:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2019 o 23:16, Ilona pisze:

> zacząłeś, choć czytać, e_booczka, do którego link dosłałeś?
>
> //?

a po co?

--
gazebo

20. Data: 2019-06-21 02:37:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 06:38, gazebo wrote:

> a po co?

W starożytności, nim 'wynaleziono' formalny system kształcenia, panował
pogląd, że gdy dzieci i młodzież przebywają w pomieszczeniu z zapisanymi
pergaminami, czy papirusami, to część wiedzy, zawarta w tych pismach,
spłynie w magiczny sposób do głów, owej młodzieży.

Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!