Arundo donax

1. Data: 2004-08-11 19:48:21

Temat: Arundo donax
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea zapytał:

A Tadeusz napisał:

> jeszcze nie dociekalem
> ale skoro Zbyszek Mazur uprawia ja u siebie
> to u mnie tez powinna rosnac

Wywołany do tablicy, w nowym wątku pozwalam sobie napisać sprostowanie
dotyczące tej trawy. :-)
Uprawiam Arundo donax `Variegata` w tunelu foliowym od dwóch lat.
Na zimę jest wykopywana i w doniczkach zimowana w bezmroźnym pomieszczeniu.
Nie uprawiałem jej jeszcze w odkrytym gruncie i nie próbowałem zimować
na zewnątrz.
Dorasta u mnie na jesień do ok. 180cm wysokości. W tym roku, jak na razie
doszła do 100cm. Wyglada super egzotycznie :-)
Drobnym mankamentem jest to, że biała część na starszych liściach rudzieje.

Pozdrawiam bujnie ;-)
Zbyszek

2. Data: 2004-08-11 20:04:23

Temat: Re: Arundo donax
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Uprawiam Arundo donax `Variegata` w tunelu foliowym od dwóch lat.
>Na zimę jest wykopywana i w doniczkach zimowana w bezmroźnym pomieszczeniu.
hehe
pamietalem ze spotkania w Swedowie
ze nie piescisz sie z trawami
nie okrywasz ich itd
i dlatego gdy przed spotkaniem u Jagodki wspominales o sadzonkach
Arundo donax Variegata sadzilem
ze ja tak samo traktujesz jak pozostale
:))))))))
i dlatego przed zamowieniem jej sadzonek
nie sprawdzalem jej mrozoodpornosci
bo skoro u Ciebie rosnie i sie namnaza
:)))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-08-11 20:16:33

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz napisał:
> [...]
> ze nie piescisz sie z trawami
> nie okrywasz ich itd
> i dlatego gdy przed spotkaniem u Jagodki wspominales o sadzonkach

Dobrze pamiętałeś. :-)
Od każdej zasady są jednak wyjątki...
Za długo jej poszukiwałem, żeby tak pozostawić na pastwę losu.

Pozdrawiam zdobywczo ;-)
Zbyszek

4. Data: 2004-08-12 05:55:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Za długo jej poszukiwałem, żeby tak pozostawić na pastwę losu.
:))))))))
nie pociagaja Ciebie eksperymety ?
:)))))\
ja zamowilem trzy sadzonki