Aspirin protect, pytanie.

1. Data: 2000-11-09 17:35:37

Temat: Aspirin protect, pytanie.
Od: "Adam Grzybowiński" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy zazywanie profilaktyczne Aspirin PROTECT 100, moze prowadzic do jakichs
uzaleznien?
Czy jesli ja odstawie to krzepliwosc i inne zjawiska wroca do normy, czy
bedzie tej aspiryny brakowalo organizmowi?
Mam 23 lata i chcialem sobie pozazywac ja profilaktycznie po tym co sie
naczytalem o jej pozytywnym wplywie na organizm.
Dziekuje za ew. odpowiedzi.
Pozdrawiam.

--
Adam Grzybowiński
g...@p...com

2. Data: 2000-11-15 22:52:10

Temat: Re: Aspirin protect, pytanie.
Od: "AK" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aspiryne protekt daje sie w profilaktyce zawalowej, po co to zdrowemu
facetowi? Jak sobie bedziesz ja tak lykal to mozesz sie kiedys wykrwawic
przy goleniu!
Pozdrawiam. AK
Użytkownik Adam Grzybowiński <g...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8uoj6a$sk3$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-11-19 15:05:48

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Grzybowiński" <g...@p...com> wrote in message
> [...]
> Mam 23 lata i chcialem sobie pozazywac ja profilaktycznie po tym co sie
> naczytalem o jej pozytywnym wplywie na organizm.

Zasada zdrowego rozsadku jest aby nie brac lekarstw kiedy nie ma potrzeby.

W twoim wieku regultrne zazywanie aspiryny moze wylacznie doprowadzic do
problemow z krzepliwoscia krwi ( jak to ktos tutaj napisal: w efekcie mozesz
wykrwawic sie przy goleniu).

Zdecydowanie odradzam - mieszkajacy w Polsce syn meza ( z 1. zwiazku,
oczywiscie!) zafundowal sobie taka "terapie" i teraz ma b. powazne klopoty.
Wprawddzie badania ponoc wykluczyly wplyw nadmiaru aspiryny na jego obecne
z krzepliwoscia krwi problemy, ale tez nie postawiono diagnozy co to
wlasciwie jest. Wykluczono bialaczke ( nie wiem czy tym samym badaniem
wyklucza sie inne typy raka, np. Hodgkinsa), ale nadal nic nie wiadomo co
to wlasciwie jest. Obecnie proponuja usuniecie sledziony.

Pisze, bo zaczynam podejrzewac,ze wsrod mlodych ludzi jest jakas "moda" na
kuracje aspirynowe.

Nie jestem fachowcem ale - stanowczo odradzam!

Z a d n y c h lekow nie nalezy brac "na wszelki wypadek". kazdy ma jakies
dzialania uboczne.

Kaska

> --
> Adam Grzybowiński