Atrakcyjny student Szuka SPONSORKI

1. Data: 2002-10-04 12:00:30

Temat: Re: Atrakcyjny student Szuka SPONSORKI
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:anovc1$g5v$1@news.tpi.pl...

> Zacznij od najważniejszego - na jakiej jesteś diecie?

LOL ;))))))

Sandra

2. Data: 2002-10-05 14:53:20

Temat: Atrakcyjny student Szuka SPONSORKI
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc, jestem studentem 4 roku nauk politycznych.
Bardzo lubie sex, a najbardziej ze starszymi pieknymi kobietami.
Jestem bardzo wesoły i rozrywkowy, ale rownież niezwykle wrażliwy i romantyczny.
Jeśli jakaś piękna Pani zechce się mną zaopiekować czekam na wiadomości
(t...@w...pl)
Uwielbiam przygody i każdy rodzaj miłości (oczywiście tylko z kobietami).
Jestem rownież zainteresowany nawiązaniem dłuższej nawet nieoficjalnej
znajomości która ponad dostarczenia rozkoszy pomoże mi sfinansować studia.

Całuje cieplutko i czekam na propozycje

3. Data: 2002-10-06 09:22:30

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4. Data: 2002-10-06 20:20:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:anovc1$g5v$1@news.tpi.pl...

> Zacznij od najważniejszego - na jakiej jesteś diecie?

Najważniejsze? Hmm... Może...
Tak mi się skojarzyło...
;-)
Wraca młody żonkoś do domu, patrzy, a tu żona siedzi naga na kaloryferze i
mówi: "Podgrzewam Ci obiadek, kochanie".
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-10-07 08:05:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:anq61k$h4i$1@news.onet.pl...

> [...]
> Wraca młody żonkoś do domu, patrzy, a tu żona siedzi naga na kaloryferze i
> mówi: "Podgrzewam Ci obiadek, kochanie".

czyzby pochwała koprofagii????:)))) błeeeeeeeeeeeeeee

6. Data: 2002-10-07 13:11:44

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in

> czyzby pochwała koprofagii????:)))) błeeeeeeeeeeeeeee

Tym wegetarianom to się wszystko z B12 kojarzy. ;-)
No i mała zagadka:
- Kto nie ma problemów z B12?
[ROT-13 bo niesmaczne, a to grupa o jedzeniu]
- Gra, xgb zn bjfvxv.

--
/**** Czy to prawda, że wegetarianie długo żyją? ****\
|**** Nie, oni tylko staro wyglądają. ****|