Automatyczne nawodnienie

1. Data: 2003-04-07 10:09:26

Temat: Automatyczne nawodnienie
Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Chcę wykonać automatyczne nawodnienie żywopłotu mieszanego i pasa
słoneczników razem ok. 80 m długości. Myślę też o automatyzacji podlewania w
innych częściach. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia ? Czy do żywopłotu
wystarczy linia kroplująca ?

Pozdrawiam Dariusz

2. Data: 2003-04-07 10:44:53

Temat: Re: Automatyczne nawodnienie
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słoneczników razem ok. 80 m długości. Myślę też o automatyzacji podlewania
> innych częściach. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia ? Czy do żywopłotu

Wystarczy, jak nie jedna to dwie - po obu stronach. PP

3. Data: 2003-04-08 07:32:51

Od: MarcG <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Chcę wykonać automatyczne nawodnienie żywopłotu mieszanego i pasa
> słoneczników razem ok. 80 m długości.

80m troche duzo na raz, jak bedziesz kupowal rurki do podlewania to sie
dowiedz, czy mozna zrobic sekcje o dlugosci 80 m jak bedzie z
cisnieniem na koncu.

>Myślę też o automatyzacji podlewania w
> innych częściach. Czy ma ktoś jakieś doświadczenia ?

Kup sobie sterownik na pare sekcji. Kosztuje to pare stowek(dokladnie
nie pamietam ile ale nie sa to jakies kosmiczne pieniadze) Pol godziny
na zaprogramowanie i swiety spokoj na reszte roku (no moze nie do konca
ale potem tylko male zmiany )

>Czy do żywopłotu
> wystarczy linia kroplująca ?

Wystarczy.

Pozdrawiam Marc

Re. Garden.Composer.3D.PL-AL C od wczoraj w necie
Re. Lopaty w ruch :) Krakow.
poszukujem programu: ogród pro
Róże???-- gdzie w sieci można zamawiać sadzonki???
kret