Awantura o drylowanie wiśni

1. Data: 2004-08-06 13:01:33

Temat: Re: Awantura o drylowanie wiśni
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Dryluje się lub nie zależnie od upodobania. Niedyrylowane mają
> charakterystyczny migdałowy aromat, właśnie od tegoż kwasu pruskiego. W
> każdym razie, jeżeli prawdziwa jest anegdota o Franciszku Józefie i
> królu rumuńskim, to na dworze w Wiedniu się nie drylowało.

Jaka anegdota, jak anegdota?

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-06 13:31:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

> Jaka anegdota, jak anegdota?

Kiedyś ją już tu podawałem, chociaż pradę mówiąc, bardziej pasuje do
pl.soc.savoir-vivre.

Otóż, podobno, Franicszek Józef podejmował kiedyś obiadem króla Rumunii.
Na deser podano kompot z wiśni. Król i jego świta jedząc go pluli
pestkami na podłogę. Wśród dworu autriackego zapanowała pewna
konsternacha, dopóki cesarz sam nie zaczął wypluwać pestki na podłogę, a
za nim cała reszta.

Władysław

1. Data: 2004-08-06 13:37:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> [...]
> pestkami na podłogę. Wśród dworu autriackego zapanowała pewna
> konsternacha, dopóki cesarz sam nie zaczął wypluwać pestki na podłogę, a

Sympatycznie ze strony Franciszka Jozefa ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

Garnki Berghoff - polecam !!!
Prosty i dobry przepis na piersi z kurczaka [P]
urządzam kuchnię
nutella
Wietnamskie pho?