Awantura przed wigilią.....(trochę długie)

1. Data: 2001-12-23 18:38:43

Temat: Awantura przed wigilią.....(trochę długie)
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie dało rady, musiałam się pokłócić dzień przed wigilią z sąsiadem.
Trzecią niedzielę z rzędu używa wiertarki udarowej w bloku z lat 70-tych,
gdzie słychać, jak inni mieszkańcy sikają....Ja wszystko rozumiem, każdy
robił remont, ale nie w niedzielę na Boga. Były już u facia pielgrzymki
sąsiadów z prośbą i groźbą, na nic...On w tygodniu to nie ma czasu, a
przepisy podobno mu nie zabraniają. Kwestia kultury sąsiadzkiej, jak
powiedziano mi w strazy miejskiej. Sąsiad zakręcał nam wodę bez uprzedzenia,
na dwa tygodnie zakręcił zawór od centralnego ogrzewania w łazience, bo tyle
czasu zajęło mu zamontowanie kaloryferów. Dziś nie zdzierżyłam, ledwie
uśpiłam dziecko, ten typ właczył udarówkę, dziecko w histerii. Poszłam na
górę, powiedziałam (naprawdę kulturalnie!), że niedziela jest dla nas dniem
odpoczynku, że za dużo już tych przegięć, itd. Wylewałam swoje żale, a ten
typ zaczął mi głośno przerywać i niespodziewanie....zatrzasnął drzwi przed
nosem. Odruchowo w poczuciu bezsilności walnęłam w drzwi i powiedziałam "ty
chamie". Na co ten otworzył, odparował "spier......ty dz....." i trzasnął
drzwiami. Byłam wściekła, bezsilna i strasznie trzęsły mi się ręce: pierwszy
raz w życiu tak do kogoś powiedziałam. Jestem na co dzień spokojną osobą,
żyję ze wszystkimi w dobrych stosunkach i w konfliktach staram sie nie brać
udziału, raczej "uszy po sobie". Pierwszy raz w prawie trzydziestoletnim
życiu tak mnie poniosło! Okropnie się z tym czuję, choć wiem, ze miałam
rację i nie powinnam sobie nic wyrzucać. Z takim typem trzeba w jego stylu,
czyli tupet i chamstwo. Nie mogę, nie potrafię, czy kiedykolwiek się tego
nauczę? Jak? Całe życie starałam się żyć tak, by nikogo nie urazić, ale to
się nie sprawdza w wielu sytuacjach. Dlaczego tak fatalnie się czuję po tym
incydencie; wiem, że po tym młocie spłynęło to jak po kaczce, a ja będę to
rozpamiętywać.....Rozum mówi "jestes w porządku, inaczej już nie można
było", a emocje......ech. Sorry za zanudzanie.

1. Data: 2001-12-23 19:20:41

Temat: Re: Awantura przed wigilią.....( trochę długie)
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> No nie dało rady, musiałam się pokłócić dzień przed wigilią z sąsiadem.
[..]
> rozpamiętywać.....Rozum mówi "jestes w porządku, inaczej już nie można
> było", a emocje......ech. Sorry za zanudzanie.

Czy nie ma w tym bloku czegoś takiego jak puszka z podłączeniem prądu
do danego mieszkania? Coś mogłby się wydarzyć ;))

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-12-23 23:05:46

Od: baciu <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj kobieto w realnym świecie.

Też bym Ci tak powiedział ty głupia suko ;)

A tak poważnie między sšsiadami to tak jest, wolność Tomku...
Dziwne sš te społeczne układy...
Powstajš wojny, utarczki... hm... tu właściwie nie chodzi o brak kultury,
wydawało się że to jakiś brak poważania drugiego człowieka.
Rzadko kiedy w betonowych budynkach ludzie majš ze sobš naprawdę kontakt...
Choć mieszkajš praktycznie na sobie... Gość się naprawdę wku... kto wie jak to
było, był nadpobudliwy czy coś....

Gdy ogarnia nas bezsilność to jest to takie bolesne...

Prawdopodbnie dla tego faceta byłoby bardziej bolesne...

1. Data: 2001-12-24 09:37:14

Temat: Odp: Awantura przed wigilią.....(trochę długie)
Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a058ce$m1s$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Trzecią niedzielę z rzędu używa wiertarki udarowej w bloku z lat 70-tych,
> gdzie słychać, jak inni mieszkańcy sikają....Ja wszystko rozumiem, każdy
> robił remont, ale nie w niedzielę na Boga.

A dlaczego nie?

> On w tygodniu to nie ma czasu, a
> przepisy podobno mu nie zabraniają.

Nie zabraniają.

> [...]
dniem
> odpoczynku, że za dużo już tych przegięć, itd.

I uważasz, że to Cię upoważnia do narzucania komukolwiek, w jakim dniu on ma
odpoczywać? Może gdybyś poprosiła, żeby zrobił przerwę, bo dziecko nie może
spać, to zareagowałby bardziej przychylnie.

> [...]
"ty
> chamie". Na co ten otworzył, odparował "spier......ty dz....." i trzasnął

Tak się zwykle kończy, kiedy próbuje się komuś narzucić własne poglądy lub
styl życia, a nie załatwić konkretną sprawę.

> rozpamiętywać.....Rozum mówi "jestes w porządku, inaczej już nie można
> było", a emocje......ech. Sorry za zanudzanie.

Czy to mówi rozum, czy poczucie przynależności do większości? Sama
dostosowujesz się potulnie do otoczenia. Czy twoja niechęć do tego sąsiada i
negatywne oceny nie wynikają z tego, że on ma odwagę tego nie robić? Czy ta
wiertarka byłaby mniej uciążliwa w dzień powszedni?

DW

1. Data: 2001-12-24 10:07:29

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtop" <w...@m...polbox.pl> wrote in message

> Użytkownik Ewa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:a058ce$m1s$...@o...biskupin.wroc.pl...
>
> A dlaczego nie?

Życzę Co wiertarki udarowej sąsiada przez 365 dni roku 2002.
Dlaczego?

A dlaczego nie?

Saulo

1. Data: 2001-12-24 11:04:22

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobrze zrobiłaś, nie masz się czym przejmować, bo to cham jest i nie potrafi
zwrócić na innych uwagi, jak oni się z wiertarką czują i nie powinnaś
przybierać postawy potulnego misia, tylko minimum gryzli, bo jak dasz sobie
wchodzić na głową to facet ten i reszta mu podobnych będzie robił z tobą co
mu się żywnie zachce (żywnie to przez ż?)
nie dawaj się chamowi!!!

ja bym mu jeszcze drzwi upier........ił markerem niezmywalnym ale to ja ;)P

--
Nie wstanę! Tak będę leżał!

Viadro
u...@i...pl

1. Data: 2001-12-24 20:42:52

Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a06unm$q4q$...@n...tpi.pl...
> "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> wrote in message

> 70-tych,

> Życzę Co wiertarki udarowej sąsiada przez 365 dni roku 2002.
> Dlaczego?
>
> A dlaczego nie?

Bo niedziel będzie tylko 52, a ja pytam, dlaczego akurat nie w niedzielę.
Ewa nie ma pretensji do sąsiada o to, że używa wiertarki udarowej tylko o
to, że robi to w niedzielę.
Mnie osobiście bardziej by odpowiadało, gdyby ktoś hałasował trzy niedziele
z rzędu niż kilka czy kilkanaście wieczorów od poniedziałku do soboty.
Życzę Ci, żeby przez cały 2002 rok żadna wiertarka Ci nie hałasowala.
Dlaczego? Bo to bardzo nieprzyjemne.

DW

1. Data: 2001-12-25 16:01:13

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" news:a058ce$m1s$1@opat.biskupin.wroc.pl

[CIACH]

Bardzo dobrze zrobiłaś, trzeba było jeszcze bardziej dziada zmieszać z
błotem :|
A już w ogóle robić w niedzielę jakieś wiercenia to już w ogóle cyrk w
głowie.
Jak będzie wiercił w najbliższą niedzielę to weź mu wykręć (i zabierz ze
sobą) bezpiecznik - od jego mieszkania - na klatce schodowej niech wie
pajac, że mieszka w bloku z innymi osobami a te osoby z reguły mają tylko
właśnie niedzielę do wypoczynku.
Jak będzie znowu wiercił (bo sobie wkręci nowy bezpiecznik) niech ktoś
podejdzie i wykręci mu - aż do skutku.
Czy nie ma w tym bloku żadnego mężczyzny, że kobieta musi chodzić i użerać
się z takim matołem? Szkoda Cię abyś miała jeszcze przypadkiem dostać lanie
od takiego matoła - bo takie bezmózgie typy to są zdolne do bicia nawet
kobiety i to w dodatku nic nie winnej.
Weź napuść tam jakiegoś potężniejszego faceta i niech najpierw porozmawia z
nim a jak nie pomoże to niech mu skopie d...
Jak nie można po dobroci to trzeba skorzystać ze środków przymusu
bezpośredniego.
Zupełnie jak w wojsku - najpierw ostrzeżenie, środki przymusu a potem się
strzela :)
Z tego co mi wiadomo nawet w regulaminie dla mieszkańców bloku jest
zabronione w takie dni jak niedziela (i każdego dnia po 22 godzinie)
wykonywanie remontów i prac zakłócających spokój współlokatorów.
A jak mu się to nie podoba (w dodatku z tego co piszesz jest on mniejszością
w tym sporze) to niech idzie na zieloną trawkę (obecnie białą, bo zima) lub
mieszkać pod most.

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-12-25 16:07:06

Temat: Re: Awantura przed wigilią.....Baciu -kodowanie leży
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"baciu"
> sšsiadami...
> sš...
> Powstajš...
> majš ze sobš...
> mieszkajš...

Polecam grupę "pl.news.czytniki" jest tam kilku fachwców to Ci doradzą jak
skonfigurować Twoją Mozillę dla polskich liter, bo niestety mimo, że masz w
nagłówku ISO-8859-2 Mozilla robi jaja - te typy tak mają.
Ktoś kiedyś mi podsyłał opis do Mozilli i faktycznie są tam większe cyrki
niż w OE ale po tych cyrkach jest już wszystko lux.
Ten temat był już tam wałkowany wiele razy.
A jak nie chce Ci się to nie używaj polskich, bo się strasznie źle czyta.

--
CIACHAJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-12-25 16:10:45

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtop" news:a06sv6$f6c$1@news.polbox.pl

[CIACH]

Wrzucam Cię do jednego wora z tym oszołomem co wiercił bez opamiętania i
przeszkadzał ludziom w wypoczynku niedzielnym.

--
Naucz się CYTOWAĆ !

Dajcie mnie na mapę!!!>:(
Charakterystyka ucznia. PILNE