Aż mnie zatkało

1. Data: 2014-07-30 00:18:16

Temat: Aż mnie zatkało
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Popierasz pomysł wypowiedzenia przez Polskę konkordatu?
89%Tak
3%Raczej tak
1%Raczej nie
6%Nie
2%Nie wiem/Trudno powiedzieć

http://m.newsweek.pl/w-newsweeku-koscielny-rachunek-
jest-juz-splacony-newsweek-pl,artykuly,344681,1.html

Dlaczego polacy nie kochają kościółka i świętej inkwizycji?

2. Data: 2014-07-30 07:55:22

Temat: Re: Aż mnie zatkało
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 lipca 2014 00:18:16 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
jest-juz-splacony-newsweek-pl,artykuly,344681,1.html

> Dlaczego polacy nie kochają kościółka i świętej inkwizycji?

powinno sie zorganizowac referendum w sprawie rozwiazania konkordatu. proste pytanie:
jestes za utrzymaniem, czy za rozwiazaniem. dwie krateczki i krzyzyk stawiany w
odpowiedniej

3. Data: 2014-07-30 13:49:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kha
Ale to już mówi doradca prezydenta

Czy Polska powinna wypowiedzieć konkordat?
Powinniśmy wypowiedzieć konkordat. W przeciwnym razie Polska stanie się państwem
fundamentalistycznym - mówi Wiktor Osiatyński, doradca prezydenta.

No i na co tym sprzedajnym dupką było fałszowanie historii, gdy ta instytucja dawno
skompromitowana, zawsze przez chorą ideologie stworzy ponownie zło, gdzie kurwa byli
debilie na historii, aby nam to gówno ściągnąć na łeb. Do tej pory mnie wkurwia
Mazowiecki przed śmiercią, bo oni nie wiedzieli że polska się sklerykalizuje. Wiadomo
też że to buraczki czerwone natychmiast przeszły do tego samego o kolarze czarnym
jedynie, każdy post takich kurw czym zionie, nienawiścią i ciemnotą, ale myśle że TYM
ma racje ,jest jak za PRL gdzie mniejszość znienawidzona znącała się nad większością
i referendum by to pokazało.

4. Data: 2014-07-30 22:35:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-30 07:55, k...@g...pl pisze:

> [...]
pytanie: jestes za utrzymaniem, czy za rozwiazaniem. dwie krateczki i krzyzyk

http://www.wolnoscodreligii.pl/index.php?id=o-nas
skontaktuj się i walcz:)

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

Sankcje
Ja zawsze mam racje
Wierzącymi zostają tylko ludzie łatwowierni...?
"Kontrreformacja 2.1, czyli nowe przykazania katolika..."
To nam gozi?