BADANIE!!!

1. Data: 2001-11-23 16:55:26

Temat: BADANIE!!!
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robisz:

jedziesz autobusem, przystanek, wysiadasz, a raczej próbujesz, wysiąść, bo
przed tobą staje gigantycznych rozmiarów bestia - starsza pani z nadmiarem
kochanego ciałka (jakieś 100 - 130 kg) i pcha się na chama do autobusu,
taranując po drodze wszystko co napotka:P

--
Do póty dzban wodę nosi i ponieśli wilka!
Nosił wilk razy kilka dopóki mu się ucho nie urwie!

Viadro
u...@i...pl

1. Data: 2001-11-23 18:08:14

Temat: Re: BADANIE!!!
Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napotyka opór zbyt wąskich drzwi do autobusu , a jeśli nie to , to
napotyka na mnie - wysokiego faceta ( 192 cm )

1. Data: 2001-11-23 19:34:09

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kochanego ciałka (jakieś 100 - 130 kg) i pcha się na chama do autobusu,
> taranując po drodze wszystko co napotka:P

Jak jestem w pełni trzeźwy to idę do innego wyjścia (zero chęci do
dyskusji), a jak nie to jej kulturalnie mówię "Przepraszam, pierwszeństwo
mają osoby wysiadające".

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

1. Data: 2001-11-23 20:12:08

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

o kurde źle zrozumiałem , myślałem że to zagadka , co napotka ta bestia

po prostu wdziałem tam gdzieś przecinek.

docent

1. Data: 2001-11-23 20:48:27

Od: "Agnieszka" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro"
> Co robisz:

mi na usta cisna sie jednak bardzo niegrzczne slowa i chce mi sie krzyczec i
nauczac kultury wszystkie puszyste i zasuszone panie i panow, wieku
slusznego!:)))
tylko gdzies tam, cos tam nie pozwala mi eksplodowac:)))

pozdrawiam Agnieszka:)))

1. Data: 2001-11-23 20:54:47

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera":

> Jak jestem w pełni trzeźwy to idę do innego wyjścia (zero chęci do
> dyskusji), a jak nie to jej kulturalnie mówię "Przepraszam, pierwszeństwo
> mają osoby wysiadające".

No i to jest świetne rozwiązanie, imo:)
Zresztą Zawsze pierwszeństwo mają osoby wysiadające, wychodzące ze sklepu itp, itd.
A co powiecie o ludziach, którzy nagminnie łamią zasadę poruszania się prawą stroną
chodnika,
korytarza itd.
Robią to szczególnie chętnie osoby młode i dość bezczelne;)) ?
Nas pewnych zasad ułatwiających życie uczono w szkole a i przekrojowy Kamyczek był w
cenie :).

Mało puszysta acz znająca zasady
sv;)
Eva

1. Data: 2001-11-23 22:01:54

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viadro <u...@i...pl> :

> [...]
> kochanego ciałka (jakieś 100 - 130 kg) i pcha się na chama do autobusu,
> taranując po drodze wszystko co napotka:P

Wyjść jest kilka:
1. również pchasz się na chama (nawet gdy nie masz nadmiaru kochanego
ciałka)
2. delikatnie zwracasz kobiecie uwagę
3. w przypadku niepowodzenia 2, besztasz ją na całego

Ale nie stosuj nigdy najpierw 3, bo to nieładnie. 3 to wyjście awaryjne, gdy
2 bądź 1 nie pomoże.
WP

Jak Ty to robisz, że masz robaki zamiast polskich liter?

1. Data: 2001-11-23 22:22:18

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i to jest świetne rozwiązanie, imo:)

Jeszcze nie dodałem co bym zrobił jakbym był zdenerwowany, ale lepiej nie
wspominać, tylko tłumić (a może nie?).

> Zresztą Zawsze pierwszeństwo mają osoby wysiadające, wychodzące ze sklepu
itp, itd.

Szkoda, że niektórzy nie mają na tyle troskliwych rodziców/opiekunów, którzy
zadbali by w odpowiednim czasie o podstawowe zasady savoir-vivre'u.

> A co powiecie o ludziach, którzy nagminnie łamią zasadę poruszania się
prawą stroną chodnika,
> korytarza itd.

Ja osobiście staram się nie łamać ich, ale jak jest dużo ludzi na chodniku,
a mi się spieszy to po prostu idę slalomem wymijając wszystkich.
To już trochę zbacza na pl.soc.savoir-vivre, ale zapytam: jest jakaś reguła
mówiąca, którą stroną należy wymijać ludzi idących z naprzeciwka?

> Robią to szczególnie chętnie osoby młode i dość bezczelne;)) ?

Ekhm! To według moich nauczycieli pasuje ostatnio do mnie ;)
Ale oni za bezczelność często uznają po prostu sprzeciwianie się ich zdaniu.
I w dodatku próbują przekonywać stanowczym, denerwującym, egoistycznym
głosem w stylu "ja ma rację i nie pieprz mi tu bzdur synuś"...

> Nas pewnych zasad ułatwiających życie uczono w szkole a i przekrojowy
Kamyczek był w cenie :).

Huh? Zasad? W szkole?
Czasy się zmieniają ;)

1. Data: 2001-11-23 22:26:58

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Viadro"
> wysišœć
> tobš
> jakieœ
> taranujšc
> ponieœli

Szefie kodowanie polskich liter się kłania :(
Skonfiguruj sobie w końcu OE, bo się nie da tego czytać.
Podesłać Ci opis konfiguracji?

1. Data: 2001-11-23 22:32:05

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> slusznego!:)))
> tylko gdzies tam, cos tam nie pozwala mi eksplodowac:)))

I to też jest zastanawiające... czemu coś Cię powstrzymuje przed choćby
zwróceniem uwagi? Przecież w życiu już pewnie tej grubej baby nie spotkasz,
a mimo to coś Cię hamuje... I takie zahamowania często odczuwa się w innych
sytuacjach, zamiast czerpać co tylko się da z danej chwili i życia... Natura
obdarzyła nas (przynajmniej większość) zdecydowanie za dobrymi hamulcami
apatyczności... ale od czego jest piwo ;] (o przepraszam, przecież ja
jeszcze nic o tym nie powinienem wiedzieć).

--
Juliusz 'Julas' Gonera ::: julas(at)toya.net.pl ::: icq# 64994211

Myslenie i postawy tworcze
Witam
Prośba do Administratora
drobna uwaga