BOLI MNIE!!!!!!!

1. Data: 2003-05-14 14:36:04

Temat: BOLI MNIE!!!!!!!
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

sorki ze tutaj ale strasznie boli mnie zab, cala noc nie spalam i najchetniej
krzyczalabym z bolu. musze sie jeszce troche pomeczyc, po poludniu ide do
dentystki.

uhhhhhhh te zycie

Kasia :((((

1. Data: 2003-05-14 14:40:41

Temat: Re: BOLI MNIE!!!!!!!
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzyczalabym z bolu. musze sie jeszce troche pomeczyc, po poludniu ide do

zjedz coś przeciwbólowego :)

ksRobaczek

1. Data: 2003-05-14 14:41:44

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> zjedz coś przeciwbólowego   :)
>
> ksRobaczek
ciagle coski "jem" ale mi nie pomaga :(((((

1. Data: 2003-05-14 14:43:10

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> najchetniej

> ciagle coski "jem" ale mi nie pomaga :(((((

mi pomaga "setka"
ale nie polecam przed wizytą u dentysty :-(

1. Data: 2003-05-14 15:14:44

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Użytkownik" wrote:

> ciagle coski "jem" ale mi nie pomaga :(((((

Nie jedz cośków tylko Ibuprom, przynajmniej mi dentysta tak kazał. Zadne
inne, tylko to, bo od razu działa przeciwzapalnie.

Poza tym trzymaj sie, aktualnie bardzo dobrze, az za bardzo Cie rozumiem :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-14 15:17:48

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze w news:b9tmgv$7nb$1@news.atman.pl

> Nie jedz cośków tylko Ibuprom, przynajmniej mi dentysta tak kazał. Zadne
> inne, tylko to, bo od razu działa przeciwzapalnie.

A mi dentystka powiedziała, że na ból zęba to prawie nic nie
działa. Kazała jeść Pyralgin (4 naraz) i robić zimne okłady,
najlepiej z zamrożonego mięsa albo lodu. Faktycznie okłady lepiej
działały niż pigułki. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-05-14 15:26:43

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" wrote:

> Lia pisze w news:b9tmgv$7nb$1@news.atman.pl

> A mi dentystka powiedziała, że na ból zęba to prawie nic nie
> działa.

Mi zadziałał na szczescie Ibuprom.

> Kazała jeść Pyralgin (4 naraz)

Ja wpadłam na genialny pomysł wypicia Pyralginy - roztworu do zastrzyków,
ale znajomy lekarz mi odradził. Stwierdził, zebym lepiej szanowała swój
zoładek ;)

> i robić zimne okłady,
> najlepiej z zamrożonego mięsa albo lodu. Faktycznie okłady lepiej
> działały niż pigułki. :-)

Oj pomaga,
i nalezy pamietac, zeby ręki nie przykładac do bolącego policzka, bo bedzie
gorzej.

1. Data: 2003-05-14 15:58:36

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Mi zadziałał na szczescie Ibuprom.

ja wzielam Advil i ciutke juz mi lepiej

ale to tak do policzka przyklada sie co? tyle ze troche trudno mi teraz , w
pracy jestem :(
> Oj pomaga,
> i nalezy pamietac, zeby ręki nie przykładac do bolącego policzka, bo bedzie
> gorzej.

ooops...

1. Data: 2003-05-14 16:05:02

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Użytkownik" wrote:

> ale to tak do policzka przyklada sie co? tyle ze troche trudno mi
> teraz , w pracy jestem :(

Kup puszke coli z automat - bedzie lodowate, i przyłoz do policzka przez
jakas chusteczke, zebys krzywdy skorze nie zrobiła :)

1. Data: 2003-05-14 16:06:10

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mopek21 pisze w news:512e.0000030d.3ec267ac@newsgate.onet.pl

> ale to tak do policzka przyklada sie co? tyle ze troche trudno mi teraz , w
> pracy jestem :(

Bieeedna... Przykłada się do policzka, w bolącym miejscu.

Bądź dzielna, jeszcze tylko kilka godzin. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

pseudologia-choroba czy jednak potrzeba chwili?
pseudologia- choroba czy potrzeba chwili?
Jeszcze o agresji.
Czlowiek jako system - jakie ksiazki
Co psycholg sądzi o glosolalii i charyzmatykach?