BOSCH lub SIEMENS pralka - pytanie do użytkowników

1. Data: 2007-08-06 19:36:30

Temat: BOSCH lub SIEMENS pralka - pytanie do użytkowników
Od: "Maja BJ" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Czy ktoś może użytkuje pralkę Boscha lub Siemensa ładowaną tradycyjnie?
Oglądałam pralki w sklepie, niepokoją mnie ich zamknięcia.
Pralki te mają zrobiony z białego plastyku (twardy wprawdzie) "trzpień"
zamykający/trzymający drzwi w zamknięciu. Nie wiem, czy dobrze określam, to
ten języczek, który jest w drzwiczkach, i wchodzi w korpus pralki po
zamknięciu drzwiczek.
Jest to plastikowe u obu producentów*.
Inni, np. Ariston, ma tą część metalową, wygląda lepiej i budzi większe
zaufanie.
Czy to się nie psuje? Nie "wyślizguje" podczas użytkowania? Nie jest słabsze,
nie pękło nikomu?
Pozdrawiam
Majka

* - pralki Siemensa i Boscha wyglądają niemal identycznie, te same bębny, te
same obudowy, klawisze. Czy to nie jest ten sam producent, pod dwoma nazwami w
handlu?

2. Data: 2007-08-06 20:00:33

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te
> same obudowy, klawisze. Czy to nie jest ten sam producent, pod dwoma
Dokładnie
Pzdr
Qbanczyk

3. Data: 2007-08-06 20:23:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja BJ <m...@o...pl> wrote:

> Czy to się nie psuje? Nie "wyślizguje" podczas użytkowania? Nie
> jest
> słabsze, nie pękło nikomu?

Czy nikomu - nie wiem, ale mam w bliskim otoczeniu kilka pralek
siemensa, większość z nich już przeszła albo właśnie przechodzi
opieranie niemowlaka i taka usterka nie wystąpiła.

Tak, nazywa się obecnie BSH.

J.

4. Data: 2007-08-06 20:33:47

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja BJ" napisał w wiadomości
> Cześć!
> Czy ktoś może użytkuje pralkę Boscha lub Siemensa ładowaną tradycyjnie?

tzn. od przodu ?

> [...]
> zaufanie.
> Czy to się nie psuje? Nie "wyślizguje" podczas użytkowania? Nie jest

mam Boscha od 1997 i nie ma z zamknieciem zadnych problemow

> [...]
> te
> same obudowy, klawisze. Czy to nie jest ten sam producent, pod dwoma

dokladnie tak bylo jak juz kupowalem pralke, ten sam model mial zaleznie od
sklepu napis Bosch lub Siemens.

pozdrawiam
Tomek

Poradnik remontowy
Pralki Siemens - oznaczenia kraju produkcji
Pytanie do Zayzayera i grupowiczów - lodówka
pralka dla dwojga starych ludzi
Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji