BYŁAM W KIOSKU I MAM NIESPODZIANKĘ

1. Data: 2005-11-14 18:53:19

Temat: BYŁAM W KIOSKU I MAM NIESPODZIANKĘ
Od: "GOSEWA" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą wróciłam z kiosku i tu mam dla was niespodziankę:
http://voila.pl/gk0gg/
Folder będzie czynny od 14 listopada - 4 tygodnie. Każde zdjęcie jest z
numerem: od nr 1 do nr 31, niestety widzę, że mimo iż wklejałam je we wlaściwej
kolejności - są w kolejności przypadkowej. Należy więc patrzeć na kolejne
numery zdjęć, żeby mieć właściwy ogląd stron. Gosewa.

2. Data: 2005-11-14 18:55:40

Temat: Re: BYŁAM W KIOSKU I MAM NIESPODZIANKĘ
Od: "Gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=================================== To jest to:
http://voila.pl/gk0gg/index.php?16

3. Data: 2005-11-14 19:01:33

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GOSEWA napisał:

> [...]
> kolejności - są w kolejności przypadkowej. Należy więc patrzeć na kolejne
> numery zdjęć, żeby mieć właściwy ogląd stron. Gosewa.

Dzięki za niespodziankę! Chyba jutro polece do kiosku ;)
Pozdrawiam - Pszczółka

4. Data: 2005-11-14 19:03:27

Od: "Gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za niespodziankę! Chyba jutro polece do kiosku ;)
> Pozdrawiam - Pszczółka
==================================

Pszczółko, nie leć do kiosku, przecież całą gazetkę masz zeskanowaną (zrobiłam
to osobiście przed chwilą) - wszystkie strony oprócz ostatniej strony okładki,
bo na niej nie było żadnego wzoru. Ściągniej te strony na komputer.

5. Data: 2005-11-14 19:29:57

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosewa napisał:

> [...]
> bo na niej nie było żadnego wzoru. Ściągniej te strony na komputer.

Właśnie to zrobiłam i jeszcze raz dziękuję.
Pszczółka

6. Data: 2005-11-14 20:44:47

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-11-2005 o 19:53:19 GOSEWA <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> kolejności - są w kolejności przypadkowej. Należy więc patrzeć na kolejne
> numery zdjęć, żeby mieć właściwy ogląd stron. Gosewa.

Dziękuję serdecznie:)

--
Pozdrawiam Iwa

7. Data: 2005-11-14 21:22:27

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GOSEWA" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolejności - są w kolejności przypadkowej. Należy więc patrzeć na kolejne
> numery zdjęć, żeby mieć właściwy ogląd stron. Gosewa.

dziekuje serdecznie

pozdrawiam
aga

8. Data: 2005-11-15 01:12:15

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejności - są w kolejności przypadkowej. Należy więc patrzeć na kolejne
> numery zdjęć, żeby mieć właściwy ogląd stron. Gosewa.

Dzięki Ci dobra kobieto!!!

Pozdrawiam
Sinka

9. Data: 2005-11-15 07:19:28

Od: "Mysza" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki.
Pozdrawiam. Małgorzata

10. Data: 2005-11-15 08:29:36

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejności - są w kolejności przypadkowej. Należy więc patrzeć na kolejne
> numery zdjęć, żeby mieć właściwy ogląd stron. Gosewa.

Wielkie dzięki za twe dobre serce !!!

Czy ktos ma ????
[sklepy] ile czeka sie w wojtku?
pytanie o stronę xxx