Bactrim forte 800/160 mg

1. Data: 2004-08-11 09:16:51

Temat: Bactrim forte 800/160 mg
Od: "Edyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o Bactrim forte 800/160mg -jako antybiotyku w leczeniu
przewlekłego zapalenie szyjki pęcherza? Pozdrawiam. Z góry dziękuję za
odpowiedzi.

2. Data: 2004-08-11 10:24:43

Temat: Re: Bactrim forte 800/160 mg
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Aug 2004 11:16:51 +0200, Edyta wrote:

> Co sądzicie o Bactrim forte 800/160mg -jako antybiotyku

Bactrim to NIE JEST ANTYBIOTYK. To chemioterapeutyk.

> w leczeniu
> przewlekłego zapalenie szyjki pęcherza?

Owszem, stosuje się. A dlaczego pytasz?...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-08-11 11:21:05

Od: "Edyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bactrim to NIE JEST ANTYBIOTYK. To chemioterapeutyk.

> Owszem, stosuje się. A dlaczego pytasz?...
>
> m.
> --
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
> Umieranie człowieka jest większym problemem dla osób pozostających
> przy życiu, niż dla niego samego.         /Tomasz Mann/

Bo niestety ale leczę się na zapalnie szyjki pęcherza. Jeśli może to wytłumacz
mi rożnicę między antybiotykiem a chemioterapeutykiem. (jestem laikiem w tych
sprawach). Z góry dziękuję.

4. Data: 2004-08-11 12:00:19

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Edyta,

Dnia 11 sierpnia 2004 (13:21:05)
Na temat "Bactrim forte 800/160 mg"
begin message:

> Bo niestety ale leczę się na zapalnie szyjki pęcherza. Jeśli może to wytłumacz
> mi rożnicę między antybiotykiem a chemioterapeutykiem. (jestem laikiem w tych
> sprawach). Z góry dziękuję.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Chemioterapeutyk
http://www.google.pl/search?q=chemioterapeutyk&ie=UT
F-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

http://pl.wikipedia.org/wiki/Antybiotyk
http://www.google.pl/search?num=20&hl=pl&ie=UTF-8&q=
antybiotyk&lr=lang_pl

Posesjusz
ICQ: 3385742

[ZAWAŁ MÓZGU] - Da się to jakoś wyleczyć?
jak sie objawia zapalenie wyrostka ?
po oparzeniu
turnusy rehabilitacyjne dla dzieci z autyzmem - poszukuje info
Leczenie kandydozy u 4 letniego dziecka z autyzmem