Badania hormonalne kobiet

1. Data: 2006-12-27 08:01:32

Temat: Badania hormonalne kobiet
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zona dowiedziala sie ze powinna zrobic trzy hormony:
prolaktyne, FH i LSH
Tutaj przeczytalem ze jest tego sporo wiecej...
http://www.luxmed.lublin.pl/index.php?item=87
mozecie doradzic co jeszcze zrobic by miec rozeznanie...
ps. oczywiscie chodzi mi o klopoty z zajsciem w ciąże
Maciek

2. Data: 2006-12-27 09:52:24

Temat: Re: Badania hormonalne kobiet
Od: greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.12.06 *Maaciek* napisał/a:

> Zona dowiedziala sie ze powinna zrobic trzy hormony:
> prolaktyne, FH i LSH
> mozecie doradzic co jeszcze zrobic by miec rozeznanie...
> ps. oczywiscie chodzi mi o klopoty z zajsciem w cišże

Najlepiej poradzić się najpierw lekarza. Standardowo zaczyna się od
wywiadu, potem badania nasienia i potem w zależności od wyników
przeprowadza się odpowiednio diagnostykę kobiety (badania hormonalne,
usg, ew. drożność jajowodów itd.) i dokładniejsze badania meżczyzny.

3dc określa się poziom FSH, LH.
Krótko przed ew. owulacją estradiol i ok. 7 dni po owulacji progesteron
(te dwa terminy trudniej określić u kobiet miesiączkujących
nieregularnie).
Czasem jest wskazanie do określenia również prolaktyny, testosterunu i
innych hormonów. Najlepiej badania wykonać w jednym cyklu.

--
greendestiny | http://www.greendestiny.de
Wciąż pada śnieg. I mróz bierze. Jednakże nie mieliśmy ostatnio

3. Data: 2006-12-27 13:35:43

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czasem jest wskazanie do określenia również prolaktyny, testosterunu i
> innych hormonów. Najlepiej badania wykonać w jednym cyklu.

dziekuje Ci bardzo teraz juz wszytsko jasne

4. Data: 2006-12-27 20:53:23

Od: "do*ska" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mozecie doradzic co jeszcze zrobic by miec rozeznanie...
> ps. oczywiscie chodzi mi o klopoty z zajsciem w ciąże

najlepiej poradzcie sie lekarza, sam nie rob hormonow bo to sie robi w
okreslonych dnia cyklu - kazdy z nich, wiec tylko takie wyniki cos dadza i
to wlasnie lekarz powie Wam co i kiedy nalezaloby wykonac.
Pozdrawiam,
do*ska

5. Data: 2006-12-28 06:21:57

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okreslonych dnia cyklu - kazdy z nich, wiec tylko takie wyniki cos dadza i
> to wlasnie lekarz powie Wam co i kiedy nalezaloby wykonac.

bardzo dziekuje... dokladnie tak zrobimy

FSH - czy mozna kupic taniej w Słowacji?
przezierność karkowa
Nagla utrata pamieci u 14-letniej dziewczynki
Grupa krwi A2
IV szczepienie przeciwko WZW typu B